• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

 پاسخ قاطعانه و دشمن شکن سپاه پاسداران مرحم دردی بردل ملت ایران بود

  • کد خبر : 42299
  • 18 دی 1398 - 15:37
 پاسخ قاطعانه و دشمن شکن سپاه پاسداران مرحم دردی بردل ملت ایران بود

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه پاسخ قاطعانه و دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دربامداد امشب مرحم دردی بردل ملت عزادار ایران اسلامی بود، گفت: این حرکات تا ریشه کن شدن آمریکای جنایت کار در منطقه ادامه خواهد داشت. به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان […]

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه پاسخ قاطعانه و دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دربامداد امشب مرحم دردی بردل ملت عزادار ایران اسلامی بود، گفت: این حرکات تا ریشه کن شدن آمریکای جنایت کار در منطقه ادامه خواهد داشت.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ظهر امروز درجمع مردم انقلابی وسلحشور شهرستان کبودرآهنگ که به مناسبت گرامیداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین تشکر از اقدامات انتقام جویانه سپاه پاسداران در پی موشک باران پایگاه آمریکا در عراق برگزار شد، گفت: لزوم پاسخ قاطعانه درخصوص جنایت های آمریکا از اهم وظایف جمهوری اسلامی در کشور می باشد.

وی با اشاره به موج اتحاد ثمره خون شهدای مقاومت درکشور افزود: تاریخ این کشور نشان داده است که هر زمان دشمنان با کوته فکری خود سعی در کشتن مجاهدان این ملت و کشور داشته اند خون پاک این مردان مجاهد چنان جریانی در کشور ایجاد کرده است که هیمنه دشمنان در منطقه و جهان را به تزلزل کشیده است.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به پاسخ ابتدائی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکای جنایتکار اضافه کرد:پاسخ قاطعانه و دشمن شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دربامداد امشب مرحم دردی بردل ملت عزادار ایران اسلامی بود و این حرکات تا ریشه کن شدن آمریکای جنایت کار در منطقه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با انتقاد شدید ازبرخی اتفاقات و جریان ها درکشور بیان کرد: ما نگران قدرت پوشالی استکبار در منطقه و جهان نیستیم مانگران کسانی که خود را به خواب غفلت زده اند و از خواب بیدار نمی شوند، هستیم.

وی راه مقابله با جبهه استکبار را محور مقاومت دانست و گفت: این روزها کسانی که منطق مذاکره را دنبال می کنند بدانند که منطق مذاکره محکوم به شکست است رفت و آمدهای جبهه استکبار و فرستاده هایشان در این ایام چه معنایی دارد؟ خدانکند کسی با خون سردار معامله کرده باشد.

حجت الاسلام نظیری تکلیف اصلی مردم و نظام درخصوص این جریان را تبعیت از ولایت عنوان کرده و افزود: غفلت از ولایت در صدر اسلام باعث شد که حضرت زهرا(س) نتواند غفلت زده های آن روزها را بیدار کند و این باعث بی یار ماندن و مظلومیت امام علی (ع) و ضربه جبران ناپذیر به جهان اسلام شد.

وی رمز واقعی عاقبت به خیری در جامعه را از نگاه سردار سلیمانی در پیوند قلبی با ولایت دانست و اضافه کرد: رمز واقعی عاقبت بخیری از دیدگاه سردار سلیمانی پیوند قلبی با ولایت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان با اشاره به لزوم انتخاب فرد اصلح برای تصدی کرسی های مجلس خاطر نشان کرد: بدانیم و آگاه باشیم که انتخاب فرد اصلح باتوجه به شاخص های انقلابی گری و بیانیه گام دوم باعث پویایی مجلس خواهد شد، مجلسی که متاسفانه در طول این چهار سال در خواب غفلت به سر برده و تازه در حال بیدار شدن است .

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42299
  • دیدگاه‌ها برای  پاسخ قاطعانه و دشمن شکن سپاه پاسداران مرحم دردی بردل ملت ایران بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.