• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

به زودی شهروندان می توانند از خدمات ام.آر.آی استفاده کنند

  • کد خبر : 31532
  • 21 آبان 1398 - 17:27
به زودی شهروندان می توانند از خدمات ام.آر.آی استفاده کنند

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با ارائه اسناد خریداری دستگاه ام .ار.آی  گفت: ما برای خرید این دستگاه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان واریز کرده ایم و اسناد هم موجود است که با احداث ساختمانی برای آن مردم می توانند از خدمات آن بهره مند شوند و البته این ساختمان در حال ساخت است.   […]

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با ارائه اسناد خریداری دستگاه ام .ار.آی  گفت: ما برای خرید این دستگاه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان واریز کرده ایم و اسناد هم موجود است که با احداث ساختمانی برای آن مردم می توانند از خدمات آن بهره مند شوند و البته این ساختمان در حال ساخت است.

 

به گزارش عصر همدان؛ بهنام‌رضا مخصوصی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان اسدآباد، خبرنگاران را چشم بینای جامعه خواند و از سیدجمال الدین اسدآبادی به عنوان یک خبرنگار نواندیش یاد کرد و گفت: رسانه ها نقش تبلیغات، آگاه‌سازی و ایجاد نشاط اجتماعی و روشنگری را دارند.

وی با معرفی خود و کتابی از فعالیتش در راستای توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) کرمانشاه، گفت: حضورم در اسدآباد تنها برای خدمت به مردم است و گاها با منافع ام هم در تضاد است اما خدمت به مردم را ترجیح داده ام.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳ متخصص در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان خدمت می‌کنند، گفت: قول مساعد برای جذب ۱۶ متخصص دیگر را گرفته ایم.

وی با اشاره به پیگیری های مختلف در راستای توسعه دانشکده گفت: تا برسیم به یک دانشکده تمام عیار فاصله زیاد است اما می‌توان این فاصله را با کمک رسانه ها که چشم بینای جامعه و یار و یاور ما هستند، بکاهیم.

مخصوصی با اشاره به بررسی وضعیت کودک فوت شده در بیمارستان قائم(عج)، گفت: ما در مقام و مسئولیتی که داریم یک مسلمانیم و مشیت الهی را نباید نادیده گرفت.

وی با اشاره به وضعیت طرح های نیمه تمام و در حال اجرا، گفت: شنبه آینده هتلینگ بخش اطفال بیمارستان قائم به بهره برادری می رسد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با ارائه اسناد خریداری دستگاه ام .ار.آی در جمع خبرنگاران، گفت: ما برای خرید این دستگاه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان واریز کرده ایم که با احداث ساختمانی برای آن مردم می توانند از خدمات آن بهره مند شوند و البته این ساختمان در حال ساخت است.

وی با وعده ارائه خدمات ام.آر.آی به مردم اسدآباد در اسفند ماه، گفت: وعده ما براساس قول وزارتخانه بهداشت است که در صورت عملی شدن ما هم به وعده خود عمل خواهیم کرد.

مخصوصی از بازسازی ۵ خانه بهداشت، ایجاد اتاق عمل چهارم، و کلنگ زنی خانه متخصصین خبر داد و گفت: طرح جامع پردیس در حال تدوین است .

وی با اشاره به راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در محل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) سابق اسدآباد در ایام اربعین، گفت: این درمانگاه در ایام اربعین به صورت موقت راه اندازی شده بود که به دلیل استقبال مردم آن را استمرار دادیم تا زمانی که بیمارستان امیرالمؤمنین بار دیگر احیاء شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد در خصوص سند ملکی بیمارستان امیرالمؤمنین ع نیز گفت: ما برای تخریب و ساخت دوباره بیمارستان امیرالمؤمنین ع نیاز به سند زمین داریم که قرار است براساس تفاهم نامه ای بین وزارتخانه و هلال احمر، واگذاری آن انجام شود که طبق گفته های نماینده مجلس این امر مورد موافقت قرار گرفته اما هنوز صورتجلسه آن امضاء نشده است و اعضای شورای هلال احمر قول لسانی به ما داده اند.

وی گفت: جایگاه پد بالگرد مشخص و ایجاد شده است که ما به سازمان هوایی اعلام کرده ایم که این امکان برای فرود بالگرد مهیا شده است.

مخصوصی در خصوص شایعه پراکنی در فضای مجازی در زمینه مرگ مشکوک و قصور پزشکی برای کودک فوت شده چند روز اخیر گفت: پزشک درمانگر است و بیمار ولی نعمت ما و یک پزشک وسیله است و معجزه گر نیست و تمام تلاشش را برای کودک فوت شده انجام داده است.

وی گفت: ما تمام زوایای ورود و خروج کودک و نحوه درمان و سرکشی پزشک را بررسی کردیم و دارو هم براساس استاندارد د بوده و البته مدعی هم نیستیم که کارمان درست بوده اما باید منتظر باشیم تا نظر پزشک قانونی برسد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از افزایش سه رشته جدید در حوزه آموزش دانشکده علوم پزشکی خبر داد و گفت: در حال حاضر این دانشکده در راستای توسعه، ۱۴ پروژه به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه های مختلف دارد .

وی همچنین در خصوص بسته های حمایتی در مناطق محروم از جمله منطقه چهاردولی اسدآباد، گفت: این بسته ها از سوی بنیاد علوی به صورت محدود است که به دلیل محدود بودن انها نمی توان همه مناطق را پوشش داد.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=31532
  • دیدگاه‌ها برای به زودی شهروندان می توانند از خدمات ام.آر.آی استفاده کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.