• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
دادستان همدان تاکید کرد:

وظیفه شهرداری‌ها، رفع خطر از ساختمان‌های پرخطر

  • کد خبر : 209376
  • 24 دی 1402 - 10:46
وظیفه شهرداری‌ها، رفع خطر از ساختمان‌های پرخطر
دادستان همدان بر شناسایی ساختمان های ناامین تاکید کرد و گفت: وظیفه شهرداری‌ها، رفع خطر از ساختمان‌های پرخطر و ناپایدار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، «حسن خانجانی موقر» در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با محوریت بررسی ساختمان های ناایمن همدان، گفت: شناسایی ساختمان های ناپایدار و ناایمن از مراکز تجمعی به مانند مدارس، اقامتگاه ها، مساجد و حسینیه ها گرفته تا مراکز تجاری و آپارتمان ها، برای حفاظت از جان و مال مردم یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: پس از تهیه این فهرست، در مرحله بعد باید مطابق با درجه بندی ساختمان های پرخطر، رفع خطر از آنها در دستور کار قرار بگیرد و حتی اگر ساختمانی از نظر سازه ای مشکل اساسی دارد پلمب یا تخلیه کامل شود.

دادستان همدان با اعلام اینکه وظیفه شهرداری ها، رفع خطر از ساختمان های پرخطر و ناپایدار است، افزود: بهتر است برای ایجاد وحدت رویه بین دستگاهی درباره شناسایی ساختمان های ناایمن، کارگروه تخصصی ویژه ای تشکیل و بر اساس یک ضوابط خاص، مشترک و واحد فهرستی جامع از تعداد ساختمان های ناایمن تهیه شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209376
  • دیدگاه‌ها برای وظیفه شهرداری‌ها، رفع خطر از ساختمان‌های پرخطر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.