• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

وضعیت نامناسب بلوار تازه تاسیس مرحوم آیت الله فاضلیان در شهرک فرهنگیان همدان+تصاویر

  • کد خبر : 120399
  • 17 تیر 1400 - 9:03
وضعیت نامناسب بلوار تازه تاسیس مرحوم آیت الله فاضلیان در شهرک فرهنگیان همدان+تصاویر

بلوار تازه تاسیس مزین به نام مرحوم آیت الله فاضلیان در خروجی شهرک فرهنگیان و ورودی به بلوار آیت الله نجفی با مشکلات فراوان و غیر اصولی زیر چرخ کامیون های ترانزیت به غرب کشور فقط چند روز بدون مشکل دوام آورد. به گزارش عصر همدان، بلوار تازه تاسیس مزین به نام مرحوم آیت الله […]

بلوار تازه تاسیس مزین به نام مرحوم آیت الله فاضلیان در خروجی شهرک فرهنگیان و ورودی به بلوار آیت الله نجفی با مشکلات فراوان و غیر اصولی زیر چرخ کامیون های ترانزیت به غرب کشور فقط چند روز بدون مشکل دوام آورد.

به گزارش عصر همدان، بلوار تازه تاسیس مزین به نام مرحوم آیت الله فاضلیان در خروجی شهرک فرهنگیان و ورودی به بلوار آیت الله نجفی با مشکلات فراوان و غیر اصولی زیر چرخ کامیون های ترانزیت به غرب کشور فقط چند روز بدون مشکل دوام آورد.

این در حالی است که شهردار همدان در سخنرانی افتتاح یکی از پروژه های عمرانی گفته بود: دیدگاه شهرداری همدان به اجرای این طرح ها حداقل صد ساله است و ما افقی روشن جلوی راهمان می بینیم!

حال باید پرسید عاقبت طرح های ناتمامی که با ضرب العجل چند روزه تاسیس می شود و قول اتمام کامل را می دهند چه می شود.

در بلوار مرحوم آیت الله فاضلیان همدان یک جوی فاضلاب با عمق و عرض زیاد عبور می کند که حتی روی آن نیز پوشیده نشده و حفاظ های فلزی برای ممانعت از سقوط افراد و کودکان به داخل آن نیز فقط چند متر کشیده شده است.

از سویی دیگر آسفالت این گذرگاه استراتژیک و محل ترانزیت کامیون ها به سوی غرب کشور، از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است به نحوی که باعث ایجاد برامدگی ها و فرورفتگی هایی بزرگ گردیده که تردد وسایل نقلیه سبک و سواری اهالی شهرک فرهنگیان را با معضل اساسی مواجه کرده است.

انتهای پیام/ ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120399
  • دیدگاه‌ها برای وضعیت نامناسب بلوار تازه تاسیس مرحوم آیت الله فاضلیان در شهرک فرهنگیان همدان+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.