• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

وزارت خارجه، در خصوص سفیر آلمان رفتاری منفعلانه دارد

  • کد خبر : 64868
  • 21 اردیبهشت 1399 - 12:03
وزارت خارجه، در خصوص سفیر آلمان رفتاری منفعلانه دارد

عیسی جعفری موضع وزارت خارجه کشور در خصوص ارتباط سفیر آلمان با موساد را بسیار منفعلانه دانست و گفت: اینکه در مقابل این کار صرفا یک حرکت جزئی شود قابل قبول نیست، بلکه وزارت خارجه باید با اقتدار در مقابل این حرکت بایستد و به وظایف قانونی خود عمل کند. به گزارش عصر همدان، انتشار […]

عیسی جعفری موضع وزارت خارجه کشور در خصوص ارتباط سفیر آلمان با موساد را بسیار منفعلانه دانست و گفت: اینکه در مقابل این کار صرفا یک حرکت جزئی شود قابل قبول نیست، بلکه وزارت خارجه باید با اقتدار در مقابل این حرکت بایستد و به وظایف قانونی خود عمل کند.

به گزارش عصر همدان، انتشار گزارشی در روزنامه وطن امروز درباره ارتباط سفیر آلمان در ایران با موساد و اشاره به سوابق امنیتی وی بازتاب فراوانی در محافل دولتی آلمان و ایران داشته است.

در این باره گفتگویی با نماینده منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ داشتیم. عیسی جعفری با اشاره به سوابق کشورهای اروپایی از جمله آلمان در روابطشان گفت: بر ما ثابت شده که کشورهای اروپایی هیچ وقت نتوانستند استقلال واقعی را از خودشان نشان دهند. این کشورها همیشه مانند عروسک خیمه شب بازی در دستان آمریکا و اسرائیل بودند.

وی در ادامه به برخورد آلمان با نیروهای وابسته به حزب الله اشاره کرد و اظهار داشت: اخیراً شاهد این بودیم که دولت آلمان نیروهای وابسته به حزب الله را در برخی از مکان‌ها بازداشت و تهدید کرده است.

جعفری ادامه داد: چرا باید با نیروی حزب الله که یک سازمان مدافع حقوق بشر است چنین برخوردی از سوی آلمان که ادعای پیشرفته بودن در همه زمینه ها را دارد صورت گیرد. این نشان دهنده وابستگی سیاسی این کشور است.

نماینده منتخب مردم بهار و کبودراهنگ اظهار داشت: زمانی کشورها جاسوس پرورش می دادند، اما در مورد این کشورها باید بگوییم که خود به طور کامل در اختیار رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.

جعفری به ارسال کیت های تشخیص بیماری کرونا و محموله های ماسک از طرف ایران به این کشور اشاره کرد و گفت: در زمانی که ایران اقدام به ارسال این کمک ها به آلمان می‌کند چنین رفتار کشور آلمان مایه تاسف است این نشان می‌دهد که این کشور استقلالی از خود نداشته و گوش به فرمان آمریکاست.

وی در ادامه رفتار وزارت خارجه کشور را بسیار منفعلانه دانست و اظهار داشت: وزارت خارجه کشور در این باره نیز رفتاری منفعلانه داشته و رفتارش در شأن نظام مقتدر جمهوری اسلامی نیست.

جعفری ادامه داد: اینکه در مقابل این کار صرفا یک حرکت جزئی شود قابل قبول نیست، بلکه وزارت خارجه باید با اقتدار در مقابل این حرکت بایستد و به وظایف قانونی خود عمل کند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64868
  • دیدگاه‌ها برای وزارت خارجه، در خصوص سفیر آلمان رفتاری منفعلانه دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.