• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

ورزش دوچرخه سواری ذهن را قوی می کند / رکاب‌زنان در همدان نیاز به حمایت دارند

  • کد خبر : 22531
  • 02 مهر 1398 - 9:02
ورزش دوچرخه سواری ذهن را قوی می کند / رکاب‌زنان در همدان نیاز به حمایت دارند

دوچرخه سوار همدانی با انتقاد از هیات دوچرخه سواری همدان گفت: ضعف هیات دوچرخه سواری همدان در تمام زمینه ها زیاد است و دوچرخه سواران مجبورا برای تیم دوچرخه سواری شهرهای دیگر بازی کنند. پریسا مجنونی دوچرخه سوار همدانی که برای تیم ترمه یزد رکاب می زند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: متولد […]

دوچرخه سوار همدانی با انتقاد از هیات دوچرخه سواری همدان گفت: ضعف هیات دوچرخه سواری همدان در تمام زمینه ها زیاد است و دوچرخه سواران مجبورا برای تیم دوچرخه سواری شهرهای دیگر بازی کنند.

پریسا مجنونی دوچرخه سوار همدانی که برای تیم ترمه یزد رکاب می زند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: متولد ۱۳۷۱ و اهل همدان هستم و حدود ۲۳ سال است که در رشته ژیمناستیک فعالیت داشتم اما بخاطر محدودیت هایی که در این رشته بود به دوچرخه سواری روی آوردم ، البته ناگفته نماند که ژیمناستیک مادر همه ورزش هاست و هر ورزشکاری در هر رشته ای اول باید بدنی آماده داشته باشد.

وی ادامه داد: حدود یکسال و نیم است که رکاب می زنم و در اولین مسابقه ای که شرکت کردم توانستم مقام دوم کشوری مسابقات جاده را کسب کنم و در هما مسابقه به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

دوچرخه سوار همدانی با انتقاد از عدم حمایت مسئولین در استان گفت: هم اکنون برای تیم ترمه دستجرد یزد بازی می کنم.

مجنونی عنوان کرد: در استان همدان امکانات بسیار ضعیف است و دوچرخه سواران قبل از هر چیز برای تمرینات سرعت به یک پیست دوچرخه نیاز دارند و از لحاظ تمرینات جاده نیز بانوان حتما باید اسکورت داشته باشند چرا که مسافت ها طولانی است و خطرات جدی دوچرخه سواران را تهدید می کند.

دوچرخه سوار همدانی ادامه داد: ضعف هیات دوچرخه سواری همدان در تمام زمینه ها زیاد است کوچکترین امکاناتی را که هیات باید تامین کند تهیه نمی شود و دوچرخه سواران مجبورا برای تیم شهرهای دیگر بازی کنند.

مجنونی تاکید کرد: دوچرخه سواری یکی از مهیج ترین رشته هاست و با هیجان ترین رشته آن پیست است چرا که دوچرخه پیست ترمز ندارد و هیجان بیشتری برای ورزشکار دارد.

وی افزود: مسابقات جاده نیز تنوع و متفادت بودن خود را دارد چرا که دوچرخه سواران مسیرهای متفاوت را رکاب می زنند.

مجنونی با اشاره به تاثیرات ورزش در رشد جسمی و روحی افراد گفت: رشته دوچرخه سواری باعث تخلیه انرژی ورزشکار می شود و علاوه بر آن ذهن انسان را قوی می کند.

این بانوی همدانی در پایان از زحمات پدر و مادر و مربی خود به نام امید اسفندیاری که از قهرمانان و پیشکسوتان جهان در رشته دوچرخه است تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22531
  • دیدگاه‌ها برای ورزش دوچرخه سواری ذهن را قوی می کند / رکاب‌زنان در همدان نیاز به حمایت دارند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.