• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:

ورزشکاران باید به المپیک فکر کنند

  • کد خبر : 208461
  • 13 دی 1402 - 9:26
ورزشکاران باید به المپیک فکر کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: ورزشکاران عزیزم، به این وضع هیچ‌وقت راضی نباشید، نگاهتان به قله باشد، وقتی به قله فکر کردید به اوج رسیده و پرواز می‌کنید، شما باید به المپیک فکر کنید، چرا که قدر، توان و ظرفیت شما فراسرزمینی است.

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: از اینکه برای شادی دل مردم افتخار خلق کرده و کسب می‌کنید، صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به شب میلاد حضرت زهرای مرضیه سلام‌الله علیه و جایگاه والایش، بیان کرد: امشب شب عزیز و پر خیر و برکتی است، امامان ما به ما یاد دادند که وجود مادرشان بسیار با عظمت بوده، بطوریکه برای حل مشکلات خود به ایشان متوسل می‌شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه در ایامی قرار داریم که یک پهلوان و مرد بزرگ را از دست دادیم، تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی، افتخار آحاد مردم در این روزها به‌دست دشمنان زبون، خار و ذلیل که در میدان جنگ نتوانستند با او مقابله کنند، شهید شد.

رضانیا با تاکید بر اینکه: این روزها متعلق به حاج قاسم ماست، عنوان کرد: مگر ما می‌توانیم از کنار این پهلوان بزرگ امت اسلامی و جبهه مقاومت، که یک خم ابرویش دنیا را به وحشت می‌انداخت، کسی یارای مقابله با حاج قاسم ما را نداشت، به‌راحتی بگذریم؟

وی با بیان اینکه حاج قاسم را ناجوان‌مردانه زدند، عنوان کرد: شما ورزشکاران فرق بین مردانگی و نامردی را خوب متوجه می‌شوید، کسی با نامردی به میدان آمده، نبرد کند و مسابقه بدهد یا کسی که با مردانگی به جلو آمده و وارد میدان مسابقه شود را خوب متوجه می‌شوید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: دشمنان ما فکر می‌کردند که حالا که حاج قاسم را زدند، دیگر پرونده جبهه مقاومت تمام و بسته خواهد شد! نزدیک به چهار ماه در غزه، زمین‌گیر شده و تمام قدرت و توان خود را پای کار آورده‌اند.

رضانیا اذعان داشت: جبهه مقاومت بذری بود که حاج قاسم آن را احیاء کرده و این بذر به فضل الهی امروز به نهالی قدرتمند و شجره طیبه جبهه مقاومت، تبدیل شده است.

وی با خطاب به ورزشکاران ادامه داد: پرچمی که بالا می‌برید، دلی که شاد می‌کنید و امیدی که در دل مردم می‌کارید، امثال من صد سال دیگر هم چنین کاری نمی‌توانند انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: ورزشکاران عزیزم، به این وضع هیچ‌وقت راضی نباشید، نگاهتان به قله باشد، وقتی به قله فکر کردید به اوج رسیده و پرواز می‌کنید، شما باید به المپیک فکر کنید، چرا که قدر، توان و ظرفیت شما فراسرزمینی است.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208461
  • دیدگاه‌ها برای ورزشکاران باید به المپیک فکر کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.