• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

هیچ کشوری نمی تواند عقاید سیاسی خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند

  • کد خبر : 16941
  • 04 شهریور 1398 - 13:52
هیچ کشوری نمی تواند عقاید سیاسی خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند

وزیر اطلاعات گفت: اگر دولت به خوبی خدمتگزار مردم باشد و مردم نیز همواره حامی دولت باشند میتوانند در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کنند و نگذارند هیچ کشوری عقاید سیاسی خود را به آن ها تحمیل کند. به گزارش عصر همدان ؛حجت الاسلام سیدمحمود علوی، ظهر امروز در یادواره شهدای دولت در مسجد مهدیه […]

وزیر اطلاعات گفت: اگر دولت به خوبی خدمتگزار مردم باشد و مردم نیز همواره حامی دولت باشند میتوانند در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کنند و نگذارند هیچ کشوری عقاید سیاسی خود را به آن ها تحمیل کند.

به گزارش عصر همدان ؛حجت الاسلام سیدمحمود علوی، ظهر امروز در یادواره شهدای دولت در مسجد مهدیه همدان، ضمن گرامیداشت شهادت اندوه آفرین شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه به برکت خون این دو شهید بزرگوار این هفته به نام هفته دولت نامگذاری شد گفت: این هفته به نام هفته دولت نام گرفت تا مسئولین به یاد داشته باشند که تکیه بر خونه این دو شهید بزرگوار کرده اند.

وزیر اطلاعات، با اشاره به دیداری که هفته گذشته با مقام معظم رهبری داشتند افزود: مقام معظم رهبری رهنمود هایی جدیدی را برای استحکام بخشیدن ارتباط بین دولت و ملت و نقشه راه جدیدی را برای هیئت دولت ترسیم کردند.

مسئولین در هفته دولت نقاط ضعف و ایرادات خود را پیدا کنند

علوی، با تاکید بر اینکه مسئولین باید در هفته دولت یکسال گذشته خود را مرور کرده و نقاط ضعف و ایرادات خود را پیدا کنند تصریح کرد: مسئولین با اینکار خود نقاط قوت خود را نیز پیدا میکنند و علاوه بر پررنگ کردن این نقاط قوت به تصحیح نقاط ضعف خود میپردازند.

وی، با بیان اینکه این هفته، هفته ای است که دولت با مردم و همچنین مردم با دولت پیوند خود را استحکام می بخشند یادآورشد: باید بدانیم که مردم به گردن ما حق دارند و متقابلا ما نیز به گردن مردم حق داریم و باید در تلاش باشیم این حق و حقوق مردم را به بهترین شکل ادا کنیم.

هرچقدر پیوند مردم با خدمتگزارانشان محکم تر باشد ثمرات بیشتری خواهیم داشت

وزیر اطلاعات، با اشاره به این که هرچقدر پیوند مردم با خدمتگزارانشان محکم تر باشد، ثمرات و برکات بیشتری در جامعه دیده میشود گفت: نظام حکومتی مال شما مردم است و خود مسئولین هم جزیی از شما مردم اند و گوشه ای از کار شما را بر دوش گرفتند.

علوی، با تاکید بر اینکه اسلام، تمام نعمات خداوند را حق شما مردم میداند و افزود: پیامبر اسلام(ص) ۱۴۰۰ پیش زمانی که در کشورهای اروپایی چیزی به نام حق و دموکراسی وجود نداشت از ارزش انسان ها و حقوق و دموکراسی سخن گفتند و تاکید بر حقوق متقابل ملت و حکومت داشتند.

وی، به اهمیت وحدت و همدلی دولت و ملت اشاره کرد و ادامه داد: اگر دولت به خوبی خدمتگزار مردم باشد و مردم نیز همواره حامی دولت باشند میتوانند در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کنند و نگذارند هیچ کشوری اراده سیاسی خود را به آن ها تحمیل کند.

وزیر اطلاعات، با بیان اینکه شهدایی همچون شهید رجایی، باهنر و هزاران شهید دیگر را تقدیم اسلام کردیم تا استقلال داشته باشیم تصریح کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران با اراده و عظم خود نمیگذارد هیچ قدرت خارجی در مدیریت کشور ورود پیدا کند و نظرات خود را به ما تحمیل کند.

علوی، با تاکید بر اینکه امروز هیچ کشوری نمی تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند گفت: مقام معظم رهبری به خوبی پاسدار و محافظ این مقام بوده و توانسته است با حراست خود ایران را در جایگاه و عظمتی قرار دهد که سایر ملت ها به این جایگاه غبطه میخورند.

وی، با اشاره بر اینکه زمانی کشورهای عربی در یک قدمی نابود کردن رژیم صهیونیستی بودند اما با تهدید آمریکا، ترسیدند و از ادامه جنگ دست کشیدند افزود: امروز آمریکا اعلام میکند که علاوه بر ناوهایمان، پهپاد به منطقه خلیج فارس و مرزهای ایران فرستادیم و فرزندان ایران با هدایت مقام معظم رهبری و با یک اسلحه تمام ایرانی پهپاد آمریکا را در خلیج فارس نابود و ابهت آمریکا را به سخره می گیرند.

وزیر اطلاعات، ادامه داد: درحالی که ناو آمریکا درحال ورود به دریای عمان بود شروع به فاصله گرفتن کرد و ما نمیدانستیم علت حرکتش به اقیانوس هند چیست اما حدس میزدیم برای عملیات دیگری است؛ همان موقع کشورهای منطقه که دلشان را به امریکا خوش کرده بودند به اطلاعات ایران اعلام کردند که ناو آمریکایی درحال فرار است و ما میخواهیم دوباره با شما دوست باشیم و جمهوری اسلامی را قبول داریم.

علوی، با بیان اینکه کشور های منطقه زمانی که دیدند آمریکا از جمهوری اسلامی فرار میکنند تلاش کردند دست خود را در دستان با عزت ایران اسلامی قرار دهند گفت: امروز سایر کشور های عربی دوست دارند به جای اینکه آمریکا آنها را مثل گاو بدوشد، دست در دست ایران گذارند تا برای آنها عزتی بدون هزینه داشته باشد و این نتیجه پیوند مردم با حکومت و دولت است و هفته دولت هفته ای  برای تجدید این پیوند است.

جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات دشمنان می‌ایستد

وی، با اشاره بر اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه به کشور های دیگر تعدی نمیکند اما همواره در برابر تهدیدات دشمنان می‌ایستد خاطر نشان کرد: با اینکه مایل نیستیم اما اگر شرایطی پیش آید که لازم باشد پایگاه های امریکا را در کشور های اطراف مورد هدف قرار دهیم این کار را خواهیم کرد.

وزیر اطلاعات، با تاکید براینکه اگر دولت برای خدمت رسانی به مردم سنگ تمام بگذارد و مردم به خوبی دولت را حمایت و همراهی کنند و به مقررات تن بدهند حق، عزت پیدا میکند افزود: در کشوری ک حق عزت پیدا کند هیچ کشور دیگری نمی تواند عقاید سیاسی خود را تحمیل کند و کشور بر اساس منافع خود و امنیت ملی خودش تصمیم گیری و برنامه ریزی میکند.

علوی، ادامه داد: وقتی نظام سیاسی کشور استمرار پیدا کند می توان به اینده این کشور امیدوار شد و راز و رمز اینکه جمهوری اسلامی همواره در برابر تمام کشورهایی که دشمنمان هستند ایستاده رهبری امام خامنه است که باعث وحدت و یکپارچگی نظام هستند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم وظایف خود را به خوبی انجام دادند و حق خود را به دولت ادا کردند گفت: دولت باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیرد و امیدواریم در تمام عرصه ها وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16941
  • دیدگاه‌ها برای هیچ کشوری نمی تواند عقاید سیاسی خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.