• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

هیچ قلمی نقش بی‌بدیل معلم را به نگارش در نمی‌آورد

  • کد خبر : 183068
  • 12 اردیبهشت 1402 - 12:07
هیچ قلمی نقش بی‌بدیل معلم را به نگارش در نمی‌آورد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در پیامی به این رسانه، سالروز شهادت استاد شهید مطهری و فته معلم معلم را گرامی داشت و نوشت: نقش بی بدیل معلم در همه ی ساحت های تعلیم و تربیت و روشنایی بخشی با شمع وجود خویش با هیچ قلمی به نگارش در نیاید. به گزارش عصرهمدان؛ سجاد […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در پیامی به این رسانه، سالروز شهادت استاد شهید مطهری و فته معلم معلم را گرامی داشت و نوشت: نقش بی بدیل معلم در همه ی ساحت های تعلیم و تربیت و روشنایی بخشی با شمع وجود خویش با هیچ قلمی به نگارش در نیاید.

به گزارش عصرهمدان؛ سجاد محمدی شمیم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد پیامی را به مناسبت سالروز بزرگداشت شهادت شهید مطهری و هفته معلم به این رسانه ارسال کرد.

در این پیام امده:

بسمه تعالی

«هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ»

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه « شهید مرتضی مطهری » و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم ، یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه، زیباترین جلوه های سوختن و ساختن در عرصه تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین ودانش ، اخلاق و دانایی ، ادب و اندیشه زینت بخشیده اند.

نقش بی بدیل معلم در همه ی ساحت های تعلیم و تربیت و روشنایی بخشی با شمع وجود خویش با هیچ قلمی به نگارش در نیاید آری دستان پرمهرمعلم است که سخاوتمندانه پذیرای جویندگان دانایی و توانایی است.

اینجانب ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم را به همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان به ویژه فرهنگیان و همکاران پرتلاشم در مجموعه ی آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند مسألت دارم.

سجاد محمدی شمیم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183068
  • دیدگاه‌ها برای هیچ قلمی نقش بی‌بدیل معلم را به نگارش در نمی‌آورد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.