• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

هیئت های مذهبی به جای تجمع از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

  • کد خبر : 53129
  • 17 اسفند 1398 - 10:16
هیئت های مذهبی به جای تجمع از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

  رئیس هیئت های مذهبی شهرستان بهار از منع برگزاری تجمع هیئات خبر داد و آنها را به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این زمان ترغیب کرد. رئیس هیئت های مذهبی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص برگزاری مراسم مذهبی در شهرستان گفت: مدتی‌است فضای جامعه متاثر از شیوع ویروس […]

 

رئیس هیئت های مذهبی شهرستان بهار از منع برگزاری تجمع هیئات خبر داد و آنها را به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این زمان ترغیب کرد.

رئیس هیئت های مذهبی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص برگزاری مراسم مذهبی در شهرستان گفت: مدتی‌است فضای جامعه متاثر از شیوع ویروس کرونا می‌باشد لذا با توجه به سوالات مکرر و متعدد دوستداران و عاشقان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) درخصوص برگزاری مراسم مذهبی جلسات مختلفی برگزار شد و کیفیت کار هیئات مذهبی در این شرایط بررسی شد.

سعید فریدی اظهار داشت: محبین اهل بیت (ع) همچون سایر مردم عزیز قدردان زحمات ایثارگرانه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که همچون مدافعان حرم و امنیت کشور این روزها عاشقانه در راستای تامین سلامت و درمان مردم تلاش شبانه روزی دارند هستند .

وی ادامه داد: با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌‍ ای (مدظله العالی ) در مراسم درخت کاری که تاکید فرمودند: ” از این دستورها نباید تخطی شود، چرا که خداوند ما را موظف کرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم، بنابراین هرچه به سلامت جامعه و جلوگیری از شیوع این بیماری کمک کند، حسنه و هرچه به شیوع آن کمک کند، سیئه است.” به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت مردم تا اطلاع ثانوی برنامه‌های هیئت های مذهبی برگزار نمی گردد.

فریدی در ادامه با ارائه پیشنهادهایی برای هیئت های مذهبی گفت: سرپرستان و مسئولان هیئت های مذهبی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما می توانند نسبت به برگزاری مراسم دعا، مناجات به درگاه الهی و توسل به ائمه اطهار در فرصت بسیار مغتنم ماه رجب المرجب استفاده کرده و ضمن برقرار ماندن ارتباط عموم مردم عاشق اهل بیت(ع) با هیئت‌ها و تجمعات دینی و مذهبی، برای سلامت مردم عزیز کشور و دفع بلا از جامعه مسلمین دعا نمایند.

رئیس هیئت های مذهبی شهرستان بهار ادامه داد: اعضای محترم هیئت‌های مذهبی با الگوگیری از سیره نورانی معصومین (ع) آمادگی دارند تا از تمام توان و ظرفیت قابل توجه خود در راستای کمک به حافظان سلامت و مددرسانی به مردم عزیز برای تامین سلامت آنان و رفع کمبودهای احتمالی استفاده نمایند.

فریدی در پایان گفت: در این باره بیانیه ای از سوی هیئت های مذهبی شهرستان بهار تنظیم شده و در اختیار همه هیئات قرار گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53129
  • دیدگاه‌ها برای هیئت های مذهبی به جای تجمع از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.