• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

هیئت‌های برتر ورزشی ملایر معرفی شدند

  • کد خبر : 168292
  • 02 آبان 1401 - 8:46
هیئت‌های برتر ورزشی ملایر معرفی شدند

آیین تجلیل از هیئت‌های برتر ورزشی ملایر برگزار و از پنج هیئت ورزشی تجلیل شد. به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا سپهری نیا، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر شامگاه شنبه در آیین تجلیل از هیئت‌های ورزشی برتر شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در سطح ورزش ملایر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بحث ورزشگاه […]

آیین تجلیل از هیئت‌های برتر ورزشی ملایر برگزار و از پنج هیئت ورزشی تجلیل شد.

به گزارش عصرهمدان؛ حمیدرضا سپهری نیا، رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر شامگاه شنبه در آیین تجلیل از هیئت‌های ورزشی برتر شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در سطح ورزش ملایر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های بحث ورزشگاه همگانی است که در این راستا ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در ملایر به هفت ایستگاه ارتقا یافت.

وی بابیان اینکه تعداد ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در ملایر بسیار قابل‌توجه است تصریح کرد: در راستای توجه به ورزش همگانی چندین همایش پیاده‌روی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: همایش پیاده‌روی روستای انوج و همایش هشت‌هزارنفری پیاده‌روی در ملایر از مهم‌ترین برنامه‌های این بخش در ملایر بود.

وی با اشاره به برگزاری جام پرچم در ملایر به‌عنوان یکی از رویدادهای بزرگ ورزشی در شهرستان عنوان کرد: این مسابقات با حضور بیش از چهل تیم ورزشی از روستاهای مختلف ملایر برگزار شد که یکی از اهداف اصلی آن در کنار توسعه ورزش روستایی کشف استعدادهای جدید است.

سپهری نیا با اشاره به برگزاری میزبانی‌های مختلف مسابقات ورزشی در یک سال گذشته بیان کرد: ملایر در مسابقات مختلفی ازجمله هندبال، فوتبال، شطرنج و تکواندو میزبانی مسابقات مختلف کشوری و استانی را بر عهده داشت.

وی با اشاره به اعزام ورزشکاران مختلف ملایری به مسابقات بین‌المللی و جهانی عنوان کرد: اعزام دختران هندبالیست ملایری به مسابقات بین‌المللی و جهانی در هندبال از عملکردهای شاخص ورزشکاران ملایری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تزریق امید به جوانان از طریق رونق ورزش و توسعه مکان‌های ورزشی از اهداف این اداره است که در این راستا سالن‌های ورزشی روستاهای زنگنه و پیهان بازگشایی شد و روستای جوزان و توچغاز نیز به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به بازگشایی خانه کشتی ملایر به همت مسعود مصطفی جوکار بیان کرد: این مجموعه در راستای استعدادیابی و در حاشیه شهر ملایر در حال فعالیت است.

سپهری نیا احداث زمین‌های چمن مصنوعی در شش روستایی را از دیگر اقدامات اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد و گفت: یک میلیارد و سیصد در حوزه تعمیر و تجهیز در حال جذب است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات فرهنگی در ملایر بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، برگزاری مسابقات مختلف به یاد و نام شهدا و دوره‌های مختلف فرهنگی آموزشی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌ها در این بخش است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام‌شده و بر اساس فرم‌های ارزشیابی هیئت‌های برتر ورزشی ملایر مشخص‌شده است.

در این مراسم هیئت فوتبال به‌عنوان برترین هیئت ورزشی ملایر تجلیل شد.

هیئت هندبال به در جایگاه دوم و هیئت‌های ووشو و شطرنج به‌عنوان جایگاه سوم برترین هیئت‌های ورزشی ملایر معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری به‌عنوان هیئت برتر در بخش فرهنگی معرفی و تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=168292
  • دیدگاه‌ها برای هیئت‌های برتر ورزشی ملایر معرفی شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.