• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
حواشی نامگذاری یک مجتمع صنعتی، هویت صالح آباد را به چالش کشید؛

هویت صالح آباد در تقابل با نام همدان!

  • کد خبر : 214454
  • 27 فروردین 1403 - 7:57
هویت صالح آباد در تقابل با نام همدان!
چندی پیش شهرداری صالح آباد در رابطه با تأسیس مجتمع تریلی سازان غرب کشور در شهر صالح آباد شهرستان بهار اقدام به انتشار خبری در این زمینه نمود.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ چندی پیش شهرداری صالح آباد در رابطه با تأسیس مجتمع تریلی سازان غرب کشور در شهر صالح آباد شهرستان بهار اقدام به انتشار خبری در این زمینه نمود.

در این بیانیه چندین بار از شهرداری صالح آباد با عنوان شهرداری صالح آباد همدان یاد شد.

لازم به ذکر است بخش صالح آباد یکی از بخش‌های سه گانه شهرستان بهار است.

همین مورد باعث انتقادات فراوانی در فضای مجازی نسبت به شهرداری صالح آباد گردید.

منتقدان ذکر نام همدان را پس از عنوان شهرداری صالح آباد، نادیده گرفتن تقسیمات کشوری دانسته و خواستار اصلاح و ذکر عنوان کامل بر اساس تقسیمات سیاسی را در بیانیه ها خواستار شدند.

منتقدان اعتقاد دارند که شهرداری صالح آباد باید در بیانیه خود، صالح آباد را طبق روال با ذکر نام شهرستان بهار عنوان کند و از حذف اسم شهرستان بهار، پس از ذکر نام شهر صالح آباد ابراز ناخرسندی نمودند.

در همین رابطه خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان با شهردار صالح آباد گفتگو کرد.

مهدی سحاب روشن شهردار صالح آباد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان گفت: در کل کشور و استان‌های مختلف، هشت شهر با نام صالح آباد وجود دارد.

وی در ادامه گفت: در رابطه با تأسیس طرح مجتمع تریلی سازان غرب کشور باید گفت که این یک طرح کشوری و متعلق به استان همدان است و خبر منتشر شده نیز در همین زمینه بوده و خبر استانی می‌باشد و به‌همین جهت در عنوان خبر، جهت تفکیک تشابه اسمی نام شهر صالح آباد از شهرهای متشابه، نام همدان را پس از صالح آباد عنوان نمودیم.

شهردار صالح آباد تصریح کرد: ما تابع شهرستان بهار هستیم و به‌علت تشابه اسمی هشت شهر با نام صالح آباد و تمایز آن، در انتشار این خبر که مربوط به طرح کشوری در استان است، اقدام به ذکر نام همدان در این خبر نمودیم.

وی تأکید کرد: نگارش خبر با این مضمون به‌خاطر دلایل ذکر شده بوده است.

سحاب روشن در پاسخ به انتقادات برخی از شهروندان نسبت به عدم حضور بعضی از کارمندان و ارائه خدمات در شهرداری صالح آباد به‌علت تعمیرات ساختمان شهرداری گفت: شهرداری صالح آباد علی رغم تعمیرات فعال است و خدمات ارائه می‌شود و در اتوماسیون اداری توسط فرمانداری شهرستان بهار و استانداری قابل پایش و رصد است.

وی در پایان گفت: شهرداری صالح آباد در ایام نوروز نیز خدمات ارائه می‌نمود و بنده نیز در تعطیلات نوروز در شهرداری حضور داشتم.

انتهای خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214454
  • دیدگاه‌ها برای هویت صالح آباد در تقابل با نام همدان! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.