• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
مدیر شرکت توزیع برق نهاوند خبر داد:

هوشمند سازی برق ۲۱۹ چاه کشاورزی در نهاوند

  • کد خبر : 210749
  • 18 بهمن 1402 - 8:17
هوشمند سازی برق ۲۱۹ چاه کشاورزی در نهاوند
مدیر شرکت توزیع برق نهاوند گفت: در اقدامی بزرگ به مناسبت دهه مبارک فجر طرح هوشمند سازی ۲۱۹ چاه کشاورزی نهاوند به بهره‌برداری رسید.

محمد سعید سیاوشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی درزمینهٔ خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف کارنامه درخشانی دارد که یکی از این حوزه‌ها برق است.

وی اظهار داشت: به برکت نظام مقدس اسلامی همه روستاها و مناطق شهرستان نهاوند از نعمت برق برخوردار هستند.

سیاوشی بیان کرد: حدود ۸۲ هزار مشترک برق در شهرستان نهاوند داریم که نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.

وی افزود: در دهه فجر امسال نیز ۷۳۹ پروژه توسط مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

سیاوشی ادامه داد: در اقدامی جهادی پروژه بزرگ هوشمند سازی برق ۲۱۹ حلقه چاه کشاورزی نهاوند با حضور فرماندار و سایر مسئولان به بهره‌برداری رسید.

مدیر توزیع برق نهاوند گفت: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد برق مصرفی شهرستان در بخش کشاورزی است این طرح هوشمند سازی در راستای مدیریت مصرف اجراشده است.

سیاوشی عنوان کرد: با یاری خدا و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمت گذار از ابتدای سال تاکنون ۷۳۹ پروژه مختلف در حوزه برق شهرستان انجام‌شده است.

وی بیان کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها اعتباری بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سیاوشی افزود: خدمت به مردم وظیفه همه ما است و خوشحالیم که توفیق خدمتگزاری به این مردم عزیز برای ما فراهم‌شده است و مجموعه توزیع برق نهاوند به‌صورت ۲۴ ساعته با تلاش و مجاهدت خود در پی رضایت خداوند و مردم شریف شهرستان نهاوند هستند.

وی عنوان کرد: شرکت توزیع برق نهاوند در حوزه‌های مختلف به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم در شهر و روستاهای شهرستان خدمات بسیار ارزشمندی را انجام داده‌ایم.

مدیر شرکت توزیع برق نهاوند ادامه داد: ازجمله این خدمات می‌توان به جابجایی شبکه‌ها و پایه‌های برق، هوشمند سازی برق چاه‌های کشاورزی، تعویض شبکه‌های فرسوده با کابل‌های خود نگهدار، احداث شبکه‌های جدید، اصلاح و تعویض تابلوها، احداث شبکه‌های هوایی روشنایی در بلوارها، تعویض چراغ‌های فرسوده قدیمی با چراغ‌های «ال ای دی» جدید در بلوارها و مناطق و خدمات ارزنده دیگری اشاره کرد.

 

انتهای حبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210749
  • دیدگاه‌ها برای هوشمند سازی برق ۲۱۹ چاه کشاورزی در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.