• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

هوای همدان خنک‌ می‌شود

  • کد خبر : 10796
  • 29 تیر 1398 - 23:47
هوای همدان خنک‌ می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اعلام اینکه هوای همدان خنک می شود، گفت: گرمای هوا در استان همدان تا روز یکشنبه پایدار است.   به گزارش عصر همدان، محمدحسن باقری‌شکیب در گفتگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به گرمای شدید هوا طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه از شدت گرما […]

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اعلام اینکه هوای همدان خنک می شود، گفت: گرمای هوا در استان همدان تا روز یکشنبه پایدار است.

 

به گزارش عصر همدان، محمدحسن باقری‌شکیب در گفتگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به گرمای شدید هوا طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه از شدت گرما کاسته می شود و شاهد خنک شدن هوا طی روزهای آینده خواهیم بود. 

 
وی با اشاره به اینکه امروز دمای شهر همدان ۳۹ درجه سانتیگراد بوده و گردوغبار رقیقی در استان حاکم است، افزود: از روز آینده انتظار می‌رود دمای روزانه هوا روند کاهشی داشته باشد . 
 
کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: دمای فعلی هوا نسبت به‌روزهای گذشته افزایش نداشته و تنها بین ۱۷ تا ۳۹ درجه سانتیگراد درنوسان بوده است 
 
وی اظهار کرد: امروز تا ۵ روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود به‌طوریکه وجود باد ملایم تا یک هفته دیگر پایدار می‌ماند. 
 
باقری‌شکیب یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند، اسدآباد و بهار با ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاطه استان گزارش شده و صبح امروز بهار با ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است. 
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان تصریح کرد: دمای هوای همدان طی دو روز گذشته تا ۴۰ درجه سانتیگراد بالا رفته و این گرما امروز و فردا نیز در همدان ماندگار است .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=10796
  • دیدگاه‌ها برای هوای همدان خنک‌ می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.