• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

هنوز در همدان موردی مبنی بر کرونا انگلیسی مشاهده نشده/پرهیز از سفر رفتن در شرایط کرونایی

  • کد خبر : 105165
  • 08 اسفند 1399 - 12:18
هنوز در همدان موردی مبنی بر کرونا انگلیسی مشاهده نشده/پرهیز از سفر رفتن در شرایط کرونایی

دکتر منوچهر کرمی از تحویل کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان خبر داد. به گزارش عصر همدان، دکتر منوچهر کرمی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه در همدان موردی مبنی بر کرونا انگلیسی مشاهده نشده عنوان کرد : کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان تحویل داده شده و موارد […]

دکتر منوچهر کرمی از تحویل کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، دکتر منوچهر کرمی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه در همدان موردی مبنی بر کرونا انگلیسی مشاهده نشده عنوان کرد : کیت تشخیص کرونای انگلیسی به استان همدان تحویل داده شده و موارد استفاده از آن بر اساس یک دستورالعمل کشوری است.

کرمی با بیان اینکه تنها در موارد خاص از این کیت ها استفاده می‌شود، اظهار کرد: برای مواردی مانند طغیان بیماری با انتشار ناگهانی، بیمارانی که پیشرفت بیماری سریع و علایم بالینی خیلی خاصی دارند از این کیت استفاده می‌شود.

وی افزود: همچنان تاکید ما این است که مردم در خرید، رفت‌وآمد و کارهای اداری رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه راهکارهای مقابله با کرونا باید جدی گرفته شود، گفت: در این شرایط مسافرت رفتن به هیچ عنوان صلاح نیست و لازم است که مردم از برخورد با مسافران و افرادی که با ان‌ها دیدار داشتند، خوداری کنند.

کرمی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشت توسط مردم و اجتناب از دست دادن و روبوسی و شست‌وشو مکرر دست‌ها و تهویه هوای اماکن مسقف، عنوان کرد: سالمندان و افراد مبتلا به بیماری های زمینه‌ای مانند فشار خون، بیماری قلبی، بیماران سرطانی و همچنین افرادی که دیابت و از همه مهم‌تر زنان باردار باید بسیار مراقب باشند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان این که از مردم خواهش می‌کنیم در صورت بروز علائم مشکوک، به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه و به توصیه پزشکان توجه کنند، افزود: لازم است هنگامیکه از اطرافیان فرد مبتلا درخواست می‌شود آن‌ها هم نمونه بدهند، همکاری لازم انجام شود تا بتوانیم به سرعت بیماران را شناسایی کنیم و در نهایت به هدف قطع زنجیره انتقال بیماری برسیم.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105165
  • دیدگاه‌ها برای هنوز در همدان موردی مبنی بر کرونا انگلیسی مشاهده نشده/پرهیز از سفر رفتن در شرایط کرونایی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.