• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

هنوز آمار داوطلبان مشکوک به کرونا به ما اعلام نشده/تدارک سالنی مجزا برای کنکوری‌های مشکوک به کرونا

  • کد خبر : 79657
  • 28 مرداد 1399 - 12:49
هنوز آمار داوطلبان مشکوک به کرونا به ما اعلام نشده/تدارک سالنی مجزا برای کنکوری‌های مشکوک به کرونا

محمد امرائی با اشاره به اینکه هزار و ۹۵۱ نفر در اسدآباد متقاضی کنکور هستند، گفت: قرار است داوطلبان مشکوک به کرونا در سالن مجزا آزمون دهند. نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس دانشگاه پیام نور اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از برگزاری کنکور سال ۹۹ در اسدآباد همزمان با سراسر کشور […]

محمد امرائی با اشاره به اینکه هزار و ۹۵۱ نفر در اسدآباد متقاضی کنکور هستند، گفت: قرار است داوطلبان مشکوک به کرونا در سالن مجزا آزمون دهند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و رئیس دانشگاه پیام نور اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از برگزاری کنکور سال ۹۹ در اسدآباد همزمان با سراسر کشور در شرایط کرونا خبر داد و اظهار کرد: امسال هزار و ۹۵۱ نفر متقاضی کنکور در این شهرستان هستند که ۵۲ نفر آنان زن و ۹۱ مرد، ۱۰۷ نفر نظام جدید و ۳۶ نفر نیز نظام قدیم هستند.

وی گفت: امسال حوزه های کنکور برای داوطلبان خواهر در دانشگاه سیدجمال، و برادران در آموزشگاه خلیج فارس تدارک دیده شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اسدآباد با بیان اینکه امسال در همه رشته ها داوطلب کنکور داریم، تاکید کرد: در رشته علوم انسانی ۵۶۶ داوطلب، در رشته هنر ۹۵ داوطلب، علوم تجربی ۹۸۵ و زبان‌های خارجی نیز ۱۶۲ داوطلب شرکت کرده‌اند.

وی از اختصاص سالن مجزا برای افراد مشکوک به کرونا خبر داد و گفت: هنوز آمار داوطلبان مشکوک و یا بیمار کرونایی به ما اعلام نشده و قرار است در آینده بر اساس خوداظهاری ها به ما اعلام شود.
امرائی با بیان اینکه باید همه داوطلبان دارای ماسک و دستکش باشند تصریح کرد: قبل از ورود از داوطلبان تست تب‌سنجی گرفته می‌شود و فاصله صندلی هر داوطلب ۲ متر از ۴ طرف است.

 

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79657
  • دیدگاه‌ها برای هنوز آمار داوطلبان مشکوک به کرونا به ما اعلام نشده/تدارک سالنی مجزا برای کنکوری‌های مشکوک به کرونا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.