• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

مدیریت فضای مجازی مطالبه جریان انقلاب است

  • کد خبر : 73579
  • 11 تیر 1399 - 12:53
مدیریت فضای مجازی مطالبه جریان انقلاب است

آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: حوزه علمیه و نماینده های مجلس و جریان های انقلابی همه معتقد به مدیریت فضای مجازی هستند و هیچکس معتقد به تعطیلی آن نیست. به گزارش عصر همدان؛ قرارگاه رسانه ای طلاب همدان با حضور جمعی از مسئولین استانی صبح امروز در دفتر امام جمعه همدان افتتاح شد . […]

آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: حوزه علمیه و نماینده های مجلس و جریان های انقلابی همه معتقد به مدیریت فضای مجازی هستند و هیچکس معتقد به تعطیلی آن نیست.

به گزارش عصر همدان؛ قرارگاه رسانه ای طلاب همدان با حضور جمعی از مسئولین استانی صبح امروز در دفتر امام جمعه همدان افتتاح شد .

آیت الله حبیب الله  شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان دراین مراسم اظهار داشت: فضای مجازی اهمیت و ضرورت ویژه ای دارد که طلاب نیز باید ورود پیدا کنند و حضور هر مسئولی در این عرصه الزامی است.

وی ادامه داد: امروز هر کس در مورد کنترل فضای مجازی اظهار نظر کند به شدت مورد هجمه دشمن قرار می گیرد و این نشان می دهد که دشمن بنا دارد که فضا را به همین شکل در دست بگیرد و کنترل کند .

شعبانی با اشاره به هجمه دشمن در فضای مجازی افزود: شدت هجوم به فضای مجازی را دشمن به حدی زیاد کرده که کسی جرات اظهار نظر نداشته باشد.

امام جمعه همدان گفت: حوزه علمیه و نماینده های مجلس و جریان های انقلابی همه معتقد به مدیریت فضای مجازی هستند و هیچکس معتقد به تعطیلی آن نیست.

وی تاکید کرد: اگر کسی غیرت دینی و تعصب به اسلام داشته باشد نمی تواند نسبت به فضای مجازی بی تفاوت باشد این همه هجمه از دروغ و کنایه پراکنی به اسلام و اهل بیت و مقدسات در این فضا قابل تحمل نیست.

شعبانی عنوان کرد: فضای مجازی را مدیریت نکردیم و مطالبه جدی طلاب و روحانیت از دولت این است که مدیریت و وضعیت آن را مشخص کنند.

وی گفت: در فضای مجازی باید جبهه تشکیل دهیم و هم افزایی داشته باشیم تا بتوانیم عملیات انجام دهیم و کاری کنیم دشمن از طراحی در فضای مجازی پشیمان شود .

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار داشت: ستاد استانی باید برای فضای مجازی تشکیل دهیم تا تمام ادارات و سازمان ها حضور داشته باشند .

آیت الله شعبانی عنوان کرد: فضای مجازی یک محل آزادی را برای تعاملات ایجاد می کند که باید از این فرصت استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز فضای مجازی جولانگاه ذبح فرهنگی است که بیشترین تاثیر را در فرهنگ ما دارد و علت برخی طلاق ها خیانت در فضای مجازی است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=73579
  • دیدگاه‌ها برای مدیریت فضای مجازی مطالبه جریان انقلاب است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.