• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1

همدانی‌ها در حال آفرینش جلوه‌های زیبایی از همدلی هستند

  • کد خبر : 177689
  • 22 بهمن 1401 - 10:26
همدانی‌ها در حال آفرینش جلوه‌های زیبایی از همدلی هستند

خروش انقلابی مردان و زنان سرزمین پایتخت تاریخ و تمدن (همدان) در راهپیمایی ۲۲بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۱۰ صبح در تمامی مناطق این خطه آغاز شد. به گزارش عصرهمدان؛ در همدان هوا ابری و سرد است اما شهروندان از هر قومیت ترک و کرد، فارس و لر در حال […]

خروش انقلابی مردان و زنان سرزمین پایتخت تاریخ و تمدن (همدان) در راهپیمایی ۲۲بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت ۱۰ صبح در تمامی مناطق این خطه آغاز شد.

به گزارش عصرهمدان؛ در همدان هوا ابری و سرد است اما شهروندان از هر قومیت ترک و کرد، فارس و لر در حال آفرینش جلوه‌هی زیبایی از همدلی هستند و بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید بیعت می کنند.

گزارش خبرنگاران عصر همدان از سراسر استان حکایت از آن دارد که علیرغم هوای، سرد امروز همه نقاط شهری و روستایی این دیار، عرصه حضور شهروندانی است که بر تداوم مسیر۴۴ ساله انقلاب، برای ایرانی قوی و امن تاکید کرده و با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امنیت و عزت خود را مدیون خون پاک شهیدان می دانند.

در این میان جشن پیروزی انقلاب شهروندان این فرصت را یافتند، سواره جشن پیروزی را بگیرند به گونه ای که چراغ تمامی خودروها و موتورسیکلت ها در طول مسیر راهپیمایی به نشانه شادی پیروزی انقلاب روشن است.

امروز ۲۲ بهمن ماه، مردم با بصیرت همدان و سایر شهرستان های استان، اعم از زن و مرد، پیر و جوان با در دست داشتن پرچم های کوچک ایران، پلاکاردهای دست نوشته با شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با خود حمل می کردند و همواره با فریادهای بلند و مشت های گره کرده این شعارهای انقلابی را سر می دادند.

برادران عشایر استان نیز در کنار سایر شهروندان در صفوف مقدم راهپیمایی مثلثی از اتحاد و همگرایی به نمایش گذاشتند، به گونه ای که مردان و بانوان عشایر با پوشش های رنگین خود، جلوه ای به یاد ماندنی از انسجام ملی و وحدت اقوام را برای خنثی سازی دسیسه های دشمن به نمایش گذاشتند.

سخنرانی دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در شورای امنیت ملی در میدان امام خمینی (ره) اختتام مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در شهر همدان خواهد بود.

تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) در ۲۲بهمن ۱۳۵۷ به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲ هزار و ۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177689
  • دیدگاه‌ها برای همدانی‌ها در حال آفرینش جلوه‌های زیبایی از همدلی هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.