• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
رقابت نفس‌گیر نامزدها در همدان؛

همدان، در تب و تاب انتخاباتی/ حماسه‌ای دیگر در راه است

  • کد خبر : 211823
  • 03 اسفند 1402 - 23:03
همدان، در تب و تاب انتخاباتی/ حماسه‌ای دیگر در راه است
در حال حاضر، شور و شوق انتخاباتی در همدان به اوج خود رسیده و ستادهای انتخاباتی نامزدها در سطح شهر فعال هستند و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی نیز رونق فراوانی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ این روزها نامزدهای انتخاباتی با برنامه‌های متنوع و ارائه ایده‌های نو، سعی در جلب نظر مردم دارند.

انتظار می‌رود مردم همدان با انتخابی آگاهانه و مسئولانه، فردی را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی برگزینند که بتواند صدای آنها را در مجلس بلند کند و از حقوق آنها دفاع کند.

حاج بابایی: همدان به نماینده‌ای با دیدگاه بزرگ نیاز دارد

حمیدرضا حاج بابایی، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دور بعدی انتخابات، در مراسم افتتاحیه ستاد تبلیغاتی خود در همدان، بر لزوم انتخاب فردی عاقل، آینده‌نگر و حامی جوانان تأکید کرد.

تمرکز بر جوانان و آینده‌نگری:

 حاج بابایی در صحبت‌های خود بر لزوم انتخاب فردی عاقل، آینده‌نگر و حامی جوانان تأکید کرد.

وی به عنوان نمونه به افزایش ۱۲ برابری حقوق سربازان در طول سه سال گذشته اشاره کرد و آن را حرکتی قدرتمند فرهنگی در راستای حرفه‌ای‌تر شدن نظام وظیفه و ترغیب جوانان به خدمت سربازی دانست.

ارتباط قوی با مردم و پیگیری امور استان:

حاج بابایی با بیان اینکه در بالاترین سطح کشور مشغول به کار است، تأکید کرد که ریزترین مسائل و مشکلات استان همدان را نیز پیگیری می‌کند. به عنوان نمونه، حاج بابایی به پیگیری جذب ۵ بازیکن جدید برای تیم پاس همدان و همچنین شناخت و ارتباط نزدیک با اعضای شوراها در روستاهای فامنین اشاره کرد.

رشد و توسعه استان:

نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان، از جمله سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در پتروشیمی و افتتاح دانشکده نفت دانشگاه بوعلی، گفت که استان همدان در حال رشد و توسعه سریع در تمام زمینه‌ها است.

ثبت جهانی هگمتانه و تبدیل همدان به کلان‌شهر:

 حاج بابایی همچنین به موضوع ثبت جهانی هگمتانه و تبدیل همدان به کلان‌شهر اشاره کرد و گفت که این امر نشان‌دهنده جایگاه و اهمیت این شهر تاریخی است.

جذب دانشجویان خارجی و ارتقای سطح علمی:

وی از تحصیل بیش از ۵۰۰ دانشجوی پزشکی خارجی در همدان به عنوان دستاوردی مهم در راستای ارتقای سطح علمی استان یاد کرد.

انتخاب نماینده‌ای با دیدگاه بزرگ:

حاج بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخاب نماینده‌ای با دیدگاه بزرگ و بلندپرواز تأکید کرد و گفت که نماینده باید از عزت و بزرگی مردم همدان دفاع کند و در شان و منزلت آنها باشد.

توسعه زیرساخت‌ها و رفع نیازهای استان:

وی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌ها در استان همدان، از برنامه خود برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی، تراموا و برقی کردن خط راه‌آهن تهران-همدان خبر داد.

حل مشکل آب:

حاج بابایی با اشاره به بحران آب در استان همدان، گفت که با وجود عدم همکاری سایر شهرستان‌ها، با تلاش‌های صورت گرفته، آب از زنجان به همدان منتقل شده است و کیفیت آب نیز به طور قابل توجهی ارتقا خواهد یافت. حمایت از توسعه استان: ایشان در پایان سخنان خود تأکید کرد که از هر کسی که بخواهد برای توسعه استان همدان قدمی بردارد، حمایت خواهد کرد.

صوفی: من برای همدان کار می‌کنم، نه برای جناح‌ها

عباس صوفی، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های خود برای حل مشکلات شهر همدان پرداخت.

وی با شعار نماینده‌ای هستم که فرزند همدان هستم و عملگرا و وعده و وعید نمی‌دهم در این نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صوفی، کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، برنامه‌های خود برای حل مشکلات این شهر را تشریح کرد.

مسکن:

وی با اشاره به معضل مسکن برای جوانان و افراد فاقد مسکن در همدان، دو راه حل را ارائه کرد: ساخت مسکن در زمین‌های کوهستانی با استفاده از امتیازات ویژه برای سازندگان افزایش حریم شهر همدان از ۴۰۰۰ هکتار به ۸۰۰۰ هکتار و گسترش شهر به صورت عرضی

آب شرب:

با توجه به نگرانی‌های مردم در مورد سلامت آب شرب همدان، آقای صوفی برنامه‌های زیر را برای تامین آب پایدار و با کیفیت ارائه کرد: مدیریت مصرف آب کاهش هدر رفت آب در شبکه مدیریت صنایع آب‌بر مانند نیروگاه شهید مفتح

سرمایه‌گذاری:

صوفی با اشاره به عدم رغبت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در استان همدان، دلایل زیر را عنوان کرد: شناسایی و معرفی نشدن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها عدم همراهی بانک‌ها در اعطای تسهیلات بروکراسی سخت اداری سهم‌خواهی برخی افراد

گردشگری:

وی با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری همدان نیازمند عمل و نه شعار است، برنامه‌های زیر را ارائه کرد: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مانند فرودگاه و حمل و نقل ریلی افزایش هتل‌ها و مراکز اسکان برگزاری کنسرت‌ها و جشنواره‌های مختلف افزایش امنیت و آسایش گردشگران ترویج محصولات محلی استفاده از ظرفیت فضاهای دیجیتال برای معرفی استان

اشتغال:

صوفی با اشاره به معضل اشتغال در همدان، برنامه‌های زیر را برای ایجاد فرصت‌های شغلی ارائه کرد: شناسایی استعدادهای مختلف و ارائه آموزش‌های متناسب با نیاز بازار کار حمایت از کسب و کارهای محلی استقرار شرکت‌ها و نمایندگی‌های معتبر حمایت از استارت‌آپ‌ها

بانوان:

وی با تأکید بر نقش مهم بانوان در جامعه، برنامه‌های زیر را برای حمایت از بانوان همدانی ارائه کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی از ظرفیت‌های بانوان استفاده از مهارت و ظرفیت‌های بانوان در حوزه‌های مختلف حمایت از اشتغال پایدار زنان فرهنگ‌سازی برای افزایش مشارکت اقتصادی زنان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211823
  • دیدگاه‌ها برای همدان، در تب و تاب انتخاباتی/ حماسه‌ای دیگر در راه است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.