• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

همایش «مرحومه دباغ» مقدمه برگزاری «کنگره بانوی مبارز همدانی» در سال ۹۹

  • کد خبر : 43557
  • 26 دی 1398 - 9:11
همایش «مرحومه دباغ» مقدمه برگزاری «کنگره بانوی مبارز همدانی» در سال ۹۹

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه ۲۰ بهمن ماه همایش «مرحومه دباغ» برای آشنایی و شناخت بیشتر بانوی مبارز همدانی برگزار می شود، گفت: این همایش مقدمه ای بر برگزاری کنگره این بانوی مبارز در سال ۹۹ خواهد بود. سردار مهدی ظفری در گفتگو با خبرنگار […]

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه ۲۰ بهمن ماه همایش «مرحومه دباغ» برای آشنایی و شناخت بیشتر بانوی مبارز همدانی برگزار می شود، گفت: این همایش مقدمه ای بر برگزاری کنگره این بانوی مبارز در سال ۹۹ خواهد بود.

سردار مهدی ظفری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه چهره های مقاومت باید در سطح ملی شناخته شوند گفت: مرحومه دباغ برای نسل جوان ناشناخته مانده است.

وی با تأکید بر اینکه این چهره کشوری باید جهانی شود، گفت: جامعه دینی استان همدان انتظار دارند این بانوی مبارز در زادگاه خود گمنام نباشد و به اندیشه های این بانوی مبارز همدانی پرداخته شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: بزرگداشت مرحومه دباغ ۲۰ بهمن ماه در همدان برگزار می‌شود و این همایش مقدمه برگزاری کنگره بزرگداشت مرحومه دباغ در سال ۹۹ خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: وقتی در پیام تاریخی رهبر کبیر انقلاب به رهبر کمونیست جهان، یک زن را انتخاب می کنند، حتما قابلیتی در این زن دیده و به نوعی گفتمان دینی در آن رشد یافته است که برای این کار انتخاب شده است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43557
  • دیدگاه‌ها برای همایش «مرحومه دباغ» مقدمه برگزاری «کنگره بانوی مبارز همدانی» در سال ۹۹ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.