• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه بهار

  • کد خبر : 170603
  • 25 آبان 1401 - 9:11
همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه بهار

سردار مظاهر مجیدی: ایجاد این اغتشاشات و کارشکنی ها نقشه دشمن است تا ما فرصتی برای اصلاح امور  نداشته باشیم و ما را از افق‌هایمان دور کنند، اما مردم فهیم ایران همیشه این توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.   به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه انصار الحسین  علیه السلام استان همدان در همایش […]

سردار مظاهر مجیدی: ایجاد این اغتشاشات و کارشکنی ها نقشه دشمن است تا ما فرصتی برای اصلاح امور  نداشته باشیم و ما را از افق‌هایمان دور کنند، اما مردم فهیم ایران همیشه این توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

 

به گزارش عصر همدان؛ فرمانده سپاه انصار الحسین  علیه السلام استان همدان در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه بهار که  در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) محله قلعه شهر بهار برگزار شد با  تبریک پیشاپیش هفته بسیج عنوان کرد: تاریخ این را نشان داده که هر زمان  که به نقطه اوج می‌رسیم باید منتظر  کارشکنی ها  باشیم. 

 

سردار مظاهر مجیدی اظهدف دشمن اظهار کرد: ایجاد این اغتشاشات و کارشکنی ها نقشه دشمن است تا ما فرصتی برای اصلاح امور نداشته  باشیم و ما را از افق‌هایمان دور کنند، اما مردم فهیم ایران همیشه این توطئه های دشمن را خنثی کرده اند.

 

 

سردار مجیدی اذعان کرد: دشمن با هدف قرار دادن دانشگاه‌ها نقشه ای جز هدف قرار دادن تحصیل و پیشرفت مملکت نداشت، دشمن میخواهد دانشگاه های مملکت ایران در عقب‌ماندگی تحصیلی به سر ببرد و برای محقق شدن هدف شومشان کارشکنی ها و اغتشاشات را برای جوانان ما طراحی کردند.

 

 فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: ما را مملکت مشکلات داریم ولی باید با همت از  آن‌ها رد شویم تاریخ نشان داده هر زمان که مشکلی پیش می‌آید، باعنایت خداوند متعال، مردم  مشکلات را حل می‌کنند  ایرانی‌ها همان مردم غیور و با غیرتی هستند که کشوری را که نود درصدش  سقوط کرده بود را به ثبات رساندند و  در شرایط سخت تحریم با افتخار  موفق به ساخت و پرتاب موشک ها و ماهواره های پیشرفته شدند ،به لطف خداوند توانسته ایم امروزه در بعد نظامی و صنایع هوافضا، بهترین عملکرد را داشته باشیم  موشکی را که هیچ سپر موشکی توان مقابله با آن را ندارد را تولید کنیم.

 

   سردار مجیدی  با تاکید بر وحدت مردم برای عبور از مشکلات کشور گفت: باید با ایجاد زمینه برای  وحدت بیشتر، کمک به دولت در رفع مشکلات و ارائه راهکار مناسب برای عبور از بحران ها دست به دست هم دهیم تا انقلاب اسلامی را از شرارتهای تعداد معدودی فریب‌خورده حفظ نماییم.

 

انتهای پیام/ ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170603
  • دیدگاه‌ها برای همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.