• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین:

هفته دفاع مقدس ۱۱۵ عنوان برنامه اجرا می‌شود

  • کد خبر : 198025
  • 30 شهریور 1402 - 10:09
هفته دفاع مقدس ۱۱۵ عنوان برنامه اجرا می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: در هفته دفاع مقدس و دومین کنگره ملی بزرگداشت ۸ هزار شهید استان همدان ۱۱۵ عنوان برنامه در سطح شهرستان و روستاها برگزار می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ هادی ربانی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: امسال با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدا در راستای این کنگره ۱۱۵ عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

هادی ربانی با اشاره به اینکه جهاد مقدس، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق بشر و حقوق انسانی صورت گرفته باشد. در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی تمام عیار و ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و استقلال سرزمین ایران اسلامی را نادیده گرفت و تجاوز کرد. در این جنگ، مردم غیرتمند ما بدون امکانات، تجهیزات و حتی آموزش‌های نظامی به مقاومت و دفاع از هویت دینی‌ملی پرداختند و جان‌فشانی کردند.

فرمانده سپاه فامنین افزود: رسانه‌ها در راستای بیان واقعیت‌ها، پیشرفت‌ و آبادانی کشور می‌توانند تاثیر گذار باشند و با پوشش و انتشار برنامه‌های این هفته گامی مهم در اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و تلاش برای موفقیت کشور را برداشته باشند. زیرا که جنگ رسانه‌ای توسط همه مخالفان و دشمنان بر علیه کشور ما به راه افتاده است و در این جنگ ترکیبی سعی دارند که جلوی نقاط قوت و پیشرفت کشور را بگیرند و مردم را نا امید کنند.

وی ادامه داد: امسال در هفته دفاع مقدس ۱۱۵ عنوان برنامه مختلف در اقشار مختلف، ادارات و ۷ حوزه مقاومت و در همه پایگاه‌های شهری و روستایی شهرستان اجرا می‌شود. که به شرح ذیل می‌باشد:
۱٫ رژه خودرویی و موتوریی ۳۱ شهریور در سطح شهر
۲٫ همایش بزرگ ایثارگران و پیش اجلاسیه کنگره ۸۰۰۰ شهید استان در محل ناحیه
۳٫ دیدار رزمندگان دفاع مقدس با امام جمعه شهرستان
۴٫ برنامه‌های ادارات شهرستان ۲۵ مورد
۵٫ برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی ۷ مورد
۶٫ برگزاری برنامه آبروی محله ۳ مورد
۷٫ برنامه عطر افشای مزارشهدای در شهرستان ۲۰ مورد
۸٫ یادواره شهدای پایگاه محور ۶ مورد و …

ربانی در پایان با تقدیر از رزمندگان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی اشاره کرد: نشست‌های بصیرتی، دیدار با امامان جماعت، فضاسازی متناسب با این ایام در راستای کنگره شهدا و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای خبر / ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198025
  • دیدگاه‌ها برای هفته دفاع مقدس ۱۱۵ عنوان برنامه اجرا می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.