• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند اعلام کرد:

هشدار پلیس نهاوند به مخلان امنیت

  • کد خبر : 212886
  • 21 اسفند 1402 - 9:27
هشدار پلیس نهاوند به مخلان امنیت
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: مخلان امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی پایگاه خبری «عصر همدان» ذبیح‌الله درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و باکسانی که به بهانه‌های مختلف درصدد خدشه‌دار کردن این امنیت باشند طبق قانون برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه به‌روزهای پایانی سال و چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم از همه همشهریان و به‌خصوص خانواده‌ها سعی داریم در خصوص رعایت توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی در چهارشنبه آخر سال دقت داشته باشند.

درویشی افزود: امیدواریم با همکاری خانواده‌ها و شهروندان مشکلی در آستانه نوروز برای کسی پیش نیاید و خدایی نکرده سال حدید با ناراحتی و اندوه آغاز شود.

فرمانده فراجا نهاوند در ادامه توصیه‌هایی به شهروندان داشت و گفت: از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش‌بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کرده و نظارت بر فرزندان را در این روز جدی بگیرید.

وی ادامه داد: مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار افراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

درویشی افزود: خانواده‌ها کبریت و مواد آتش‌زا مانند نفت و بنزین را دور از دسترس کودکان نگهداری و هرگز به کودکان اجازه ندهند با آتش زدن هیزم و امثال این‌ها در محیط خانه یا پارکینگ جان خود و دیگران را به مخاطره بیندازند.

وی بیان کرد: مراقب باشید کلیه افراد خانواده‌تان خصوصاً کودکان و افراد مسن در روز چهارشنبه آخر سال حتی‌المقدور از منزل خارج نشوند.

فرمانده فراجا نهاوند اظهار داشت: شهروندان در صورت شناسایی عاملان فروش مواد محترقه یا اطلاع یافتن از فعالیت آنان سریعاً موضوع را با پلیس در میان بگذارید.

وی گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است لذا چنانچه معدود افرادی بخواهند امنیت همشهریان را به مخاطره بیندازند با هماهنگی مقامات قضایی اقدامات لازم جهت دستگیری این افراد و توقیف وسایل نقلیه آنان تا بعد از تعطیلات نوروز به عمل خواهد آمد.

انتهای خبر/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=212886
  • دیدگاه‌ها برای هشدار پلیس نهاوند به مخلان امنیت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.