• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا در اسدآباد توزیع شد/توزیع ۴۵۰ هزار بسته در استان همدان

  • کد خبر : 144462
  • 21 بهمن 1400 - 9:15
هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا در اسدآباد توزیع شد/توزیع ۴۵۰ هزار بسته در استان همدان

سردار مظاهر مجیدی از توزیع ۴۵۰ هزار بسته کمک مؤمنانه در استان همدان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد  گفت: به مناسبت دهه فجر در شهرستان اسدآباد هزار و ۸۰۰ بسته توزیع شد. به گزارش عصرهمدان؛ همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ ، رزمایش کمک […]

سردار مظاهر مجیدی از توزیع ۴۵۰ هزار بسته کمک مؤمنانه در استان همدان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد  گفت: به مناسبت دهه فجر در شهرستان اسدآباد هزار و ۸۰۰ بسته توزیع شد.

به گزارش عصرهمدان؛ همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ ، رزمایش کمک مؤمنانه با حضور فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، امام جمعه، نماینده اسدآباد در مجلس، سرپرست فرمانداری و خبرنگاران در شهر اسدآباد اجرا شد.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در آئین اجرای این رزمایش در گفتگو با خبرنگار عصر همدان ، اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه توفیقی بود که به مناسبت دهه فجر و در راستای کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در یک مرحله دیگر اجرا شود.

وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا  ۴۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۳۲۰میلیارد تومان فراهم شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در شهرستان اسدآباد توزیع خواهد شد، افزود: تاکنون ۱۹ هزار بسته معیشتی با کمک سپاه، ستاد اجرایی امام(ره)، و خیرین در این شهرستان فراهم و توزیع شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=144462
  • دیدگاه‌ها برای هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا در اسدآباد توزیع شد/توزیع ۴۵۰ هزار بسته در استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.