• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

هر از گاهی در روستاهای محروم به مداوای رایگان بیماران می پردازم

  • کد خبر : 93990
  • 06 آذر 1399 - 8:53
هر از گاهی در روستاهای محروم به مداوای رایگان بیماران می پردازم

محمد علی مینایی یکی از پزشکان با سابقه و خوش نام بهاری است که حرفه خود را در اختیار کمک به محرومین و نیازمندان گذاشته و با شرکت در کاروان سلامت در قالب اردوهای جهادی در کنار دیگر بسیجیان به مداوای مردم محروم برخی روستاها می پردازد. به گزارش عصر همدان، به مناسبت هفته بسیج […]

محمد علی مینایی یکی از پزشکان با سابقه و خوش نام بهاری است که حرفه خود را در اختیار کمک به محرومین و نیازمندان گذاشته و با شرکت در کاروان سلامت در قالب اردوهای جهادی در کنار دیگر بسیجیان به مداوای مردم محروم برخی روستاها می پردازد.

به گزارش عصر همدان، به مناسبت هفته بسیج سراغ یکی از پزشکان بسیجی شهر بهار رفتیم که همواره در روستاهای محروم در قالب اردوهای جهادی به همراه کاروان سلامت هلال احمر یا کاروان بسیج همراه شده و به مداوای ساکنین روستاهای محروم می پردازد.

محمد علی مینایی نام این پزشک با سابقه شهر بهار است که چند سالی است حرفه خود را وقف مردم بی بضاعت کرده و به طور جهادی در روستاهای محروم حاضر شده و به طور رایگان به ویزیت خانواده های بی بضاعت می پردازد.

مینایی هم اکنون در درمانگاه روستای آبرومند مستقر است و کنار آن با فعالیت داوطلبانه در هلال احمر و بسیج شهرستان بهار به مداوای خانواده های محروم می پردازد.

در گفتگویی که با این پزشک بسیجی داشتیم وی خود را متولد ۱۳۴۹ در شهر بهار معرفی کرد و بیشتر فعالیت های داوطلبانه خود را همراه با هلال احمر شهرستان دانست و اظهار داشت: از سال ۸۴ با هلال احمر شهرستان بهار به همکاری داوطلبانه پرداختم ، در برنامه هایی که هلال احمر شرکت می کردم و به عنوان پزشک در روستاها و مناطق کم‌برخوردار حاضر می‌شدم و به ویزیت رایگان مستمندان و خانواده های بی بضاعت می‌پرداختم.

مینایی علاقه اش به کار داوطلبانه را از همان ابتدای امر عنوان کرد و گفت: در چند سال اخیر این فعالیت‌ها گسترش پیدا کرد و از سال ۹۵ به بعد در قالب کاروان سلامت هلال احمر به روستاها سرکشی می کردیم و به ویزیت رایگان خانواده ها می پرداختیم ، حدود ۴۰ یا ۵۰ نفر می آمدند و ویزیت می شدند و غالبا تا آخرین نفر همه را ویزیت می کردیم.

وی ویزیت رایگان افراد بی بضاعت را شامل گرفتن شرح حال بیماران، فشار خون، چک کردن قند خون و یا تجدید دارو و گاهی تحویل داروی رایگان به بیماران عنوان کرد و گفت: در سال‌های اخیر به دلیل افزایش قیمت داروها تنها به ویزیت بیماران اکتفا می‌کردیم.

وی به سابقه حضور چند ساله اش در گردان عاشورا به عنوان پزشک معالج و حضور در کاروان های زیارتی دو حج تمتع و یک حج عمره در سالهای اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته چندین بار در ایام اربعین به کربلا مشرف شدم و هر بار مدت یک ماه در درمانگاههای کربلا و نجف حضور داشتم و زائران را مداوا می کردم و در یکی دو سال اخیر به صورت ماموریتی در ایام اربعین از سوی شبکه بهداشت به مرز اعزام شدم تا به مداوای بیماران و زائران بپردازم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93990
  • دیدگاه‌ها برای هر از گاهی در روستاهای محروم به مداوای رایگان بیماران می پردازم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.