• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

هرگونه قطع آب تا عادی شدن جریان برق ممنوع شد

  • کد خبر : 120238
  • 16 تیر 1400 - 8:05
هرگونه قطع آب تا عادی شدن جریان برق ممنوع شد

دادستان استان همدان در حمایت از مطالبات مردمی، مبنی بر اینکه چرا باید این روزها با خاموشی برق، با قطعی آب هم مواجه باشیم؛ گفت: به مدیر عامل شرکت آبفای استان ابلاغ شده تا عادی شدن جریان برق، هرگونه قطع آب ممنوع است و در صورت تخلف، برخورد جدی می شود. به گزارش عصر همدان؛ […]

دادستان استان همدان در حمایت از مطالبات مردمی، مبنی بر اینکه چرا باید این روزها با خاموشی برق، با قطعی آب هم مواجه باشیم؛ گفت: به مدیر عامل شرکت آبفای استان ابلاغ شده تا عادی شدن جریان برق، هرگونه قطع آب ممنوع است و در صورت تخلف، برخورد جدی می شود.

به گزارش عصر همدان؛ این روزها قطعی مکرر برق نه یک مرتبه بلکه دو و حتی سه مرتبه در روز مردم را کلافه کرده است.

از بی برنامگی در قطع برق تا قطع آب!

ماجرای قطع برق و بی برنامگی از سوی متولیان و نادیده گرفتن جدول طراحی شده توسط خود اداره برق در اعمال زمانبندی خاموشی ها، در دستور پیگیری دادستان استان همدان قرار گرفته است و اما این روزها گلایه های متعدد و زمزمه های دیگری درباره قطع شدن آب هم به گوش می رسد.

در حالی که حمیدرضا نیکداد معاون بهره‌برادری شرکت آب و فاضلاب استان همدان اواسط خردادماه گفته بود، که “برنامه‌ای برای قطع تابستانی آب شرب در استان همدان وجود ندارد”.، اما این روزها شاهد قطع شدن آب در مناطق مختلفی از استان هستیم.

قطعی آب آن هم در شرایط کرونایی که مردم نیازمند رعایت بهداشت فردی هستند، سبب شده تا آنان گلایه های خود را به گوش دادستان استان همدان برسانند و پس از تأیید صحت و سقم این مشکل، دادستان به عنوان مدعی العموم در حمایت از هم استانی وارد میدان شد.

هرگونه قطع آب تا عادی شدن جریان برق ممنوع شد

حسن خانجانی موقر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان در این باره گفت: به حسینی بیدار مدیر عامل شرکت آبفای استان همدان صریحاً تأکید شده هر نقطه استان که آب قطع شده، بی درنگ به روال عادی برگشته و آب وصل شود.

وی اظهار کرد: بنابراین تا عادی شدن جریان برق و خاموشی ها، هرگونه قطع آب ممنوع بوده و در صورت تخلف با متخلف برخورد جدی می شود، چرا که این خواسته مردم است.
ا

نتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120238
  • دیدگاه‌ها برای هرگونه قطع آب تا عادی شدن جریان برق ممنوع شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.