• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

هدایت تیم ملی با مربی همدانی در مسابقات پومسه آسیا ۲۰۲۰ بیروت

  • کد خبر : 43062
  • 23 دی 1398 - 10:26
هدایت تیم ملی با مربی همدانی در مسابقات پومسه آسیا ۲۰۲۰ بیروت

مهدی صمدیان مربی پومسه رو همدانی به عنوان مربی تیم ملی کشورمان در ششمین دوره مسابقات پومسه آسیا ۲۰۲۰ بیروت، حضور می‌یابد. به گزارش عصر همدان، ششمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ از چهاردهم اسفندماه در بیروت لبنان برگزار می شود و تیم‌های ملی کشورمان در دو بخش مردان و زنان در این دوره […]

مهدی صمدیان مربی پومسه رو همدانی به عنوان مربی تیم ملی کشورمان در ششمین دوره مسابقات پومسه آسیا ۲۰۲۰ بیروت، حضور می‌یابد.

به گزارش عصر همدان، ششمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ از چهاردهم اسفندماه در بیروت لبنان برگزار می شود و تیم‌های ملی کشورمان در دو بخش مردان و زنان در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت.

هدایت تیم مردان کشورمان را در این مسابقات، حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان از همدان به عنوان مربی برعهده دارند.

تیم زنان نیز با هدایت فاطمه اسدپور و مهسا مردانی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی در این دوره از مسابقات آسیایی حضور خواهند داشت.

گفتنی است مهدی صمدیان از مربیان با تجربه همدانی که اکنون هر یک از شاگردان وی در رده های مختلف سنی تکواندو دارای مدال‌های مختلف بین‌المللی بوده و حرفی برای گفتن دارند وکه این بار مربیگری تیم ملی کشورمان را عهده‌دار است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43062
  • دیدگاه‌ها برای هدایت تیم ملی با مربی همدانی در مسابقات پومسه آسیا ۲۰۲۰ بیروت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.