• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است

  • کد خبر : 24991
  • 13 مهر 1398 - 18:22
نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است

کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان طی پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت اجتماعی بالاخص فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان تبریک گفت. به گزارش عصر همدان؛ متن پیام تبریک رئیس شورای شهر همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است. «نیروی انتظامی مظهر اقتدار […]

کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان طی پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت اجتماعی بالاخص فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان همدان تبریک گفت.

به گزارش عصر همدان؛ متن پیام تبریک رئیس شورای شهر همدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است.

«نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می‌کند.

این نهاد برخاسته از مردم و برای مردم است که نقش برجسته‌ای را در تأمین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی ایفا می‌کند.

امروز پلیس با رویکرد جامعه‌محوری و تکیه بر اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی، به عنوان پلیسی هوشمند توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین شهروندان داشته باشد که ثمرات این تعامل را می‌توان در ارتقای مشارکت عمومی در تأمین امنیت پایدار جامعه و امین مردم مشاهده کرد.

نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تأکید دارند؛ نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از زحمات و تلاش‌های ارزنده فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی استان صمیمانه قدردانی می‌کنم و امید است در سایه رهنمودهای خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا، در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.»

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24991
  • دیدگاه‌ها برای نیروی انتظامی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.