• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

نوسازی ۱۱۰۰ تاکسی فرسوده در همدان/ هزینه ۵۵ میلیارد تومانی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده همدان

  • کد خبر : 29239
  • 09 آبان 1398 - 16:20
نوسازی ۱۱۰۰ تاکسی فرسوده در همدان/ هزینه ۵۵ میلیارد تومانی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از نوسازی یک هزار و ۱۰۰ تاکسی فرسوده در همدان خبر داد و گفت: هزینه نوسازی تاکسی‌های فرسوده همدان ۵۵ میلیارد تومان است. حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص رسیدگی به وضعیت فرسودگی ناوگان تاکسیرانی همدان […]

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از نوسازی یک هزار و ۱۰۰ تاکسی فرسوده در همدان خبر داد و گفت: هزینه نوسازی تاکسی‌های فرسوده همدان ۵۵ میلیارد تومان است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در خصوص رسیدگی به وضعیت فرسودگی ناوگان تاکسیرانی همدان براساس درخواست تاکسی‌داران همدانی اظهار کرد: بنده طی جلسه هفته گذشته با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید این مشکل را مورد پیگیری قرار داده‌ام.

وی افزود: در این جلسه قرار شد یک هزار و ۱۰۰ تاکسی فرسوده همدان در ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی مورد بازسازی قرار گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود یک هزار و ۱۰۰ تاکسی فرسوده در شهر علاوه بر ایجاد آلودگی در بحث محیط زیست چهره همدان را نازیبا می‌کند خاطرنشان کرد: قرار شد به این تاکسی‌داران برای نوسازی وسیله خود وام ۵۰ میلیونی با سود ۴ درصد داده شود.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: از مجموع ۵۵ میلیارد تومان پول مورد نیاز برای بازسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل تاکسیرانی همدان قرار شد ۳۵ میلیارد تومان آن توسط صندوق کارآفرینی امید از مرکز و ۲۰ میلیارد تومان آن نیز توسط شهرداری همدان تامین شود.

وی در خصوص وجود تاکسی‌های مازاد در همدان نیز بیان کرد: باید با انجام فکر و ایده تازه همراه با طرح‌ها و حرکت‌های نو همچون راه‌اندازی اسنپ تاکسی و… این مشکل را برطرف کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: طی جلسه ای که با حضور معاون امور اقتصادی استاندارد ، فرماندار همدان، شهردار همدان و  مسئول صندوق کارافرینی شهرستان برگزار شد قرار بر این شد که در هفته آینده تفاهم نامه ای بین شهرداری همدان و صندوق کارآفرینی امید منعقد شود.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=29239
  • دیدگاه‌ها برای نوسازی ۱۱۰۰ تاکسی فرسوده در همدان/ هزینه ۵۵ میلیارد تومانی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.