• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
«عصر همدان» گزارش می‌دهد؛

«نواندیش» نامی پرآوازه در هدایای تبلیغاتی ایران

  • کد خبر : 209770
  • 01 بهمن 1402 - 8:44
«نواندیش» نامی پرآوازه در  هدایای تبلیغاتی ایران
وقتی صحبت از تبلیغ و تبلیغات می‌شود ناخودآگاه ذهن به تراکت‌ها و نوشته‌های تبلیغی بر درودیوار و یا تبلیغات تلویزیونی می‌رود که هر روز با آن برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» تبلیغات در دنیای امروز دارای جایگاه ویژه است پر بیراه نیست آن را از صنعت‌های مهم در دنیا دانست که هر روز انواع و اقسام جدید با ایده‌های نو در راه تبلیغات در حال انتشار است و با باز شدن فضای مجازی در زندگی مردم روی جدید از صنعت رخ‌نمایی کرد.

تبلیغات از گذشته با صنعت چاپ آمیخته بوده است و هر چند روش‌های تبلیغاتی غیر چاپی فراوانی وجود دارد؛ اما هنوز صنایع تبلیغی چاپی باتوجه‌به ماندگاری بالا دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

دراین‌بین نیز کارآفرینان مختلفی با به‌کارگیری ایده‌های فراوان دست‌به‌کار شده تا گوی سبقت را از همه بگیرند و بتوانند جایگاهی در راستای برندسازی داشته باشند.

شهرهای بزرگی در کشور توانسته نام خود را در این صنعت برجسته کنند و هنگامی که صحبت از چاپ و تبلیغات می‌شود ناخودآگاه ذهن‌ها به آن سمت حرکت می‌کند.

دراین‌بین یک کارآفرین ملایری توانسته در صنعت تبلیغات و چاپ ست‌های مدیریتی نام خود را در کشور سرزبان‌ها بیندازد و جایگاه ویژه‌ای کسب کند.

شاید کمتر کسی از ملایری‌ها بداند که در گوشه‌ای از همین شهر در کارگاهی تقریباً ۲۱۰ متری جوانان شهر کاری کارستان کرده و نام خود را در بزرگان صنعت تبلیغات بلندآوازه کنند.

این جوانان در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند و توانسته‌اند مشتریانی از سراسر کشور جذب کنند و روزانه حداقل ۲۵ بسته چاپی از کارگاه خود به نقاط ایران ارسال کنند.

* نواندیش، نامی آشنا به بلندای نوآوری در خدمت

رسول سلامی جوان ۳۱ساله ملایری کارآفرین موفق ملایری است که در سال‌های متمادی با تلاش و پشتکار و با نگرشی صحیح قدم در راه صنعت چاپ گذاشته و امروز توانسته “نواندیش” را به‌عنوان یک برند مطرح در کشور معرفی کند.

امروز بیش ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم از نواندیش ارتزاق می‌کنند و ۱۰۰ نفر هم به‌صورت غیرمستقیم در شهرهای مختلف ایران برای کارگاه تولیدی ملایر روزی کسب می‌کنند.

نام نواندیش با موفقیت عجین شده است و ثمره تحمل و مقاومت در برابر سختی‌ها و ایده‌پردازی و تلاش باعث اتصال نام برند نواندیش به نام سلامی شده است باعث برند شدن در چاپ هدایای تبلیغاتی در کشور شده است.

رسول سلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سابقه کاری خود عنوان کرد: از ۱۹ سالگی وارد کارهای چاپ شدم و در این سال‌ها هر روز برای کسب موفقیت تلاش کردم.

وی یکی از موفقیت‌هایش را تولید صفر تا صد محصولات عرضه شده در این مجموعه عنوان کرد و گفت: برای کاهش قیمت محصولات غیرایرانی دست به واردات مستقیم محصولات از چین و دبی زده است.

مدیر چاپ نواندیش با اشاره به تولیدات این مجموعه تصریح گرد: عمده تولیدات ما تولید ست‌های تبلیغاتی، ست‌های مدیریت، کیف‌دستی، جا کارتی، جاسوئیچی، سررسید و هدایای رومیزی است.

وی تأکید کرد: عزم و اراده‌ای در موجود در مجموعه و همکاران باعث شده حداقل روزانه ۲۵ سفارش خارج از استان همدان با نام نواندیش ارسال می‌شود.

* توسعه نواندیش، اتفاقی در آینده نزدیک

سلامی با بیان اینکه موفقیت‌های کسب‌شده ما را متوقف نکرده است و برنامه‌ریزی انجام شده و آینده‌نگری ما حرکت به سمت صادرات هدایای تبلیغاتی است.

وی نقطه قوت این روزهایش را اتکا به دانش روز دانست و گفت: با بهره‌گیری از روش‌های فروش تلفنی، اینترنتی، حضوری و فضای مجازی سعی شده هر روزکار را در نواندیش ارتقا دهیم.

مدیر چاپ نواندیش با بیان اینکه سعی کرده‌ایم از تمامی فرصت‌های ایجاد شده در تبلیغات روز برای گسترش کارمان استفاده کنیم، تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های ما در راستای جذب مشتری بیشتر استفاده از سکوهای مختلف فضای مجازی است.

وی گفت: فضای مجازی مجموعه نواندیش این روزها بیش از ۶۵ هزار دنبال‌کننده دارد که اغلب آنها از صاحبان کسب‌وکار هستند و نقطه قوت دیگر این مجموعه همکاری با سایر پلتفرم‌های فروش محصولات است.

سلامی ثبت برند جدید این مجموعه با نام «کایرا» را از ابتکارات مجموعه نواندیش خواند و افزود: هم اکنون محصولاتی همچون پازل، دفتر، یادداشت و… با این برند در بازار عرضه شده است.

وی یکی از اصول کاری خود را جوان‌گرایی دانست و گفت: در مجموعه ما از جوانان مستعد به‌کارگیری شده و مجموعه تمام کارها به‌صورت تیمی پیش می‌رود و در کنار رشد مجموعه کارکنان نیز رشد و تجربه پیدا می‌کنند.

مدیر چاپ نواندیش با اشاره به تلاش برای توسعه مجموعه نواندیش در آینده نزدیک گفت: در صورت دریافت ۱۵ میلیارد تسهیلات برای این مجموعه بیش از ۲۰ اشتغال‌زایی جدید مستقیم و پایدار در شهرستان ملایر ایجاد می‌شود.

نواندیش از برترین برندهای چاپ هدایای تبلیغاتی در کشور

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در بازدید از مجموعه نواندیش با اشاره به ویژگی‌های این مجموعه تصریح کرد: نواندیش جزء برترین برندهای چاپ هدایای تبلیغاتی در کشور است.

فرشاد کشاورزیان بیان کرد: این مجموعه توانسته به‌عنوان کارآفرین برتر و یکی از برندهای برتر غرب کشور را کسب کند و اشتغال‌زایی خوبی برای جوانان ملایری داشته باشد.

وی افزود: ارسال روزانه بیش از ۲۵ بار به خارج از استان و اشتغال‌زایی برای بیش از ۱۲۰ نفر از افتخارات این مجموعه است.

کشاورزیان با اشاره افتخارات مجموعه نواندیش گفت: یکی دیگر از اقدامات خوب و قابل‌تقدیر این مجموعه در حوزه جوانی جمعیت و حمایت از ازدواج است که کارکنان این مجموعه به‌ازای هرکدام از این موارد از هدایا و تسهیلات نقدی این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

 

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209770
  • دیدگاه‌ها برای «نواندیش» نامی پرآوازه در هدایای تبلیغاتی ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.