• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

نهاوند در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

  • کد خبر : 107599
  • 01 فروردین 1400 - 21:15
نهاوند در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: وضعیت کرونایی نهاوند در حال حاضر زرد است و این شرایط بر اساس تعداد بیماران کرونایی است. سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: طبق آمار رسمی وزارت بهداشت و درمان که روز شنبه ۳۰ اسفندماه منتشر شد؛ وضعیت کرونایی نهاوند زرد است. وی افزود: […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: وضعیت کرونایی نهاوند در حال حاضر زرد است و این شرایط بر اساس تعداد بیماران کرونایی است.

سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: طبق آمار رسمی وزارت بهداشت و درمان که روز شنبه ۳۰ اسفندماه منتشر شد؛ وضعیت کرونایی نهاوند زرد است.

وی افزود: ما روزانه آمار کرونایی را به دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام می‌کنیم و دانشگاه علوم پزشکی نیز به وزارت بهداشت و درمان اعلام می‌کند.

دانشور گفت: وزارت بهداشت نیز روزهای چهارشنبه هر هفته آمار وضعیت رنگ‌بندی شهرها را از شنبه هفته آینده اعلام می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: طبق آمار رسمی که وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان در روز شنبه ۳۰ اسفندماه ۹۹ اعلام کرده وضعیت نهاوند زرد است.

وی گفت: وضعیت زرد نهاوند بر اساس تعداد بیماران کرونایی و بر اساس آماری است که ما در اختیارداریم.

شهرستان نهاوند که هفتهٔ گذشته به‌عنوان شهر نارنجی اعلام شد و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان پیش‌بینی جهش جدید ویروس کرونا در شهرستان نهاوند را اعلام کرده بود و حالا کمتر از یک هفته زرد اعلام شد.

اما در اطلاعیهٔ شمارهٔ ۶ پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ضمن اعلام فهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی، برای بازگشت مسافرینی که از قبل به شهرهای قرمز و نارنجی جدید سفرکرده‌اند، ۷۲ ساعت فرصت تعیین کرد که در این اطلاعیه نهاوند در لیست شهرهای نارنجی اعلام‌شده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107599
  • دیدگاه‌ها برای نهاوند در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.