• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
فرماندار نهاوند:

نهاوند افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را دارد

  • کد خبر : 195051
  • 05 شهریور 1402 - 9:13
نهاوند افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را دارد
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: حماسه بی‌نظیر اربعین حسینی نشان‌دهنده عشق و محبت آزادی‌خواهان دنیا به امام حسین (ع) است و مردم نهاوند هرساله افتخار میزبانی از زائران اربعین را بر عهده‌ دارند.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: حماسه میلیونی اربعین حسینی نشان‌دهنده عشق و ارادت مردم دنیا به امام حسین (ع) و راه و روش ایشان است.

وی اظهار داشت: هرچه با اربعین نزدیک‌تر می‌شویم شور و شوق زائران برای حضور در این اجتماع باشکوه بیشتر می‌شود.

فرماندار نهاوند افزود: شهرستان نهاوند این روزها محل عبور عاشقان و دلدادگان مکتب امام حسین (ع) است و مردم مؤمن این شهر افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی رادارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند در مسیر اصلی حرکت زائران به سمت غرب کشور قرار دارد ۴ موکب برای خدمت‌رسانی به آن‌ها ایجادشده است.

احمدوند عنوان کرد: جوانان مؤمن این شهرستان باافتخار در این موکب‌ها شبانه‌روز فعالیت می‌کنند و تا پایان اربعین به فعالیت خود ادامه می‌دهند. وی بیان داشت: تلاش داریم با کمک مردم و با توجه به افزایش تردد زائران، بهترین امکانات و پذیرایی را از آن‌ها داشته باشیم و برای این کار هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است و امیدواریم در این راه موفق باشیم.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: در این شهر چهار موکب اربعین به نام‌های سیدالشهدا در کنار پارک کوثر، بنی الزهرا کیلومتر ۶ جاده نهاوند به کرمانشاه، قمر بنی‌هاشم در ابتدای شهر فیروزان و موکب حضرت زهرا (س) در کیلومتر ۳۵ جاده نهاوند به کرمانشاه بعد از شهر فیروزان فعال هستند.

احمدوند اظهار داشت: خدمت‌رسانی جوانان به‌صورت عاشقانه در این موکب‌ها و به‌صورت شبانه‌روزی نشان‌دهنده اوج دین‌داری و ارادت آن‌ها به مکتب سرور و سالار شهیدان است.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان بیان کرد: مردم مؤمن نهاوند هرساله نشان می‌دهند که پای‌کار هستند و امسال نیز تا الآن میزبان خوبی برای زائران هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195051
  • دیدگاه‌ها برای نهاوند افتخار میزبانی از زائران اربعین حسینی را دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.