• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

نهالکاری در ۲۰۰ هکتار از مراتع همدان

  • کد خبر : 18910
  • 16 شهریور 1398 - 14:49
نهالکاری در ۲۰۰ هکتار از مراتع همدان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان از نهالکاری و بذرپاشی در ۲۰۰ هکتار از مراتع این شهرستان خبر داد.   به گزارش عصر همدان؛ شاهرخ شجاعی فر، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر نهالکاری در ۲۰۰ هکتار از مراتع همدان گفت: نهال کاری […]

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان از نهالکاری و بذرپاشی در ۲۰۰ هکتار از مراتع این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش عصر همدان؛ شاهرخ شجاعی فر، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر نهالکاری در ۲۰۰ هکتار از مراتع همدان گفت: نهال کاری و بذر پاشی مراتع شهرستان همدان با تامین اعتبار از صندوق توسعه ملی انجام می‌شود.

وی افزود: این نهال کاری و بذر پاشی‌ها در مراتع سد اکباتان، روستا‌های تفریجان، یلفان، سیمین، و روستا‌های منتهی به امامزاده محسن انجام می‌شود.

شجاعی فر با بیان اینکه درختکاری و بوته کاری مراتع باعث افزایش نفوذ آب درخاک و مانع ازفرسایش خاک می‌شود، افزود: دراین مراتع درختچه‌های بادامک،ارژن،ارغوان، داغ داغان و سایردرختچه‌های کم آب بر کاشته می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان با اشاره به وجود ۱۲۸هزارهکتار اراضی ملی در شهرستان همدان افزود: امسال ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ‌ملی ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های آبخیزداری به این اداره اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=18910
  • دیدگاه‌ها برای نهالکاری در ۲۰۰ هکتار از مراتع همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.