• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

نمایندگی مرکز آموزشی فنی حرفه ای بخش صالح‌آباد تأسیس میشود

  • کد خبر : 173213
  • 01 دی 1401 - 13:33
نمایندگی مرکز آموزشی فنی حرفه ای بخش صالح‌آباد تأسیس میشود

در دیدار رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار با بخشدار صالح آباد آمادگی بخشداری صالح‌آباد جهت همکاری در خصوص تاسیس و اجرای مرکز آموزش های فنی و حرفه ای و لزوم توانمند سازی صنعتگران شهرصنعتی صالح‌آباد عنوان شد. به گزارش عصر همدان؛ فرهاد اکبری در دیدار با بخشدار صالح آباد گزارشی در […]

در دیدار رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار با بخشدار صالح آباد آمادگی بخشداری صالح‌آباد جهت همکاری در خصوص تاسیس و اجرای مرکز آموزش های فنی و حرفه ای و لزوم توانمند سازی صنعتگران شهرصنعتی صالح‌آباد عنوان شد.

به گزارش عصر همدان؛ فرهاد اکبری در دیدار با بخشدار صالح آباد گزارشی در مورد فعالیت های کنونی و آتی مرکز داد، سپس گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ را تشریح نمودو به بررسی آموزشهای مورد نیاز با توجه به نیاز سنجی آموزشی پرداخت.

اکبری ضمن بیان دیدگاههای خود در خصوص نحوه تاسیس نمایندگی مرکز آموزش های فنی و حرفه ای در شهر صالح‌آباد وجود این مرکز را با عنایت به صنعتی بودن شهر ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد در صورت تامین مکان می توان با ایجاد تفاهم‌نامه آموزشی با مجتمع های تولیدی داخل کشور که تحت لیسانس کشورهای توسعه یافته هستندبا جذب مربیان زبده و ماهر کیفیت استاندارد مراکزی چون مجتمع تریلی سازان را ارتقا داد.

در ادامه بخشدار صالح آباد باتبیین چشم انداز توسعه صنعتی بخش و تشکر از اجرای آموزش های فنی و حرفه ای، آمادگی بخشداری صالح‌آباد را جهت همکاری در خصوص تاسیس و اجرای مرکز آموزش های فنی و حرفه ای و لزوم توانمند سازی صنعتگران شهرصنعتی صالح‌آباد اعلام نمود .

عبدالملکی افزود: متاسفانه بسیاری از کارآموزان صنعتی در واحدهای تولیدی به شکل سنتی، به سختی و طی سالیان زیاد با شاگردی امکان کسب مهارت‌های سنتی پیدا می کنند درحالی‌که این امر با آموزش‌های استاندارد د مرکز آموزش فنی حرفه ای به روز تر ،حرفه ای تر و سریعتر امکان پذیر است .

وی ادامه داد: شهر صالح‌آباد دربخش های تولیدی ،صنعتی و تعمیرات نیازمند مرکز آموزشی فنی و حرفه ای می باشد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173213
  • دیدگاه‌ها برای نمایندگی مرکز آموزشی فنی حرفه ای بخش صالح‌آباد تأسیس میشود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.