• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

نماینده ای که از وضع اِلمان شهدای گمنام شهرش بی خبر است…

  • کد خبر : 139112
  • 29 آذر 1400 - 8:54
نماینده ای که از وضع اِلمان شهدای گمنام شهرش بی خبر است…

در حالی که تنها ۶۵ درصد المان شهدای گمنام شهر اسدآباد پیشرفت دارد، هنوز نماینده این شهر از وضعیت المان بی خبر است! به گزارش عصرهمدان؛ بعداز ۳۶ سال چشم انتظاری روز پنجشنبه هفته جاری خانواده و مادر شهید حمیدرضا براتی، مزار شهید و فرزند آسمانی‌شان در حالی به آغوش می‌کشند که هنوز المان و […]

در حالی که تنها ۶۵ درصد المان شهدای گمنام شهر اسدآباد پیشرفت دارد، هنوز نماینده این شهر از وضعیت المان بی خبر است!

به گزارش عصرهمدان؛ بعداز ۳۶ سال چشم انتظاری روز پنجشنبه هفته جاری خانواده و مادر شهید حمیدرضا براتی، مزار شهید و فرزند آسمانی‌شان در حالی به آغوش می‌کشند که هنوز المان و یادمان این شهید والامقام آماده نیست.

اگرچه شاید فضاسازی به صورت نمادین برای مراسم استقبال از خانواده معزز شهید برای در نظر گرفته شده باشد اما موضوعی که بیشتر اذهان عموم جامعه اسدآباد را آزرده خاطر کرده و می‌کند، این است که مسئولان در طول ۱۰ سال آرمیدن این شهدا در این منطقه است بی توجهی از کنار ساخت و تکمیل یک المان و یادمان عبور کرده اند.

حال همه این کوتاهی‌ها یک طرف، یک آن نماینده مجلس پیام را با در پی شناسایی هویت شهید حمیدرضا ترابی در کانال تلگرامی اش منتشر می‌کند که گویا هنوز از وضعیت المان و یادمان یا بی خبر است یا خود را به بی خبری زده که آنچنان به خانواده و مادر شهید اطمینان خاطر می‌دهند که مردم این شهر میزبان خوبی برای شهید مظلوم بوده اند.

اگرچه در اینکه مردمان شهر اسدآباد در نجیب و غیور و شهید پرور بودن حرف ندارند و همان تقدیم ۴۰۳ شهید و شخصیتی بین المللی و بیدارگری چون سیدجمال الدین اسدآبادی نمایان گر همین موضوع است که آنان دلداده شهدایند و حتی برای آنان سخت است که روز پنجشنبه مادر چشم انتظار را بعداز سالها بر مزار شهیدش ببینند درحالی که بخاطر کوتاهی مسئولانشان یک المان ۱۰ ساله به اتمام نرسیده باشد.

اما روی سخنمان با آقای نماینده و دیگر مسئولان این شهر از فرماندار و رئیس بنیاد شهید و شهردار است در طول خدمتشان چند جلسه برای تکمیل یادمان شهدای گمنام که خروجی داشته باشد، برگزار کرده اند.

به جزء چند مراسم غبارروبی مناسبتی که تنها برای گرفتن عکس یادگاری است، چه برنامه فرهنگی در این محل برگزار شده است، البته ناگفته نماند عقد یک زوج طلبه و قرائت زیارت عاشورا از سوی خادمان شهدا و بسیج هم در این مکان برگزار شده است اما همه در گمنامی و محدود و مظلومیت!

آیا این خجالت آور نیست!

آقای نماینده مجلس و دیگر مسئولان این شهر چه سابقون و چه فعلی‌ها؛

این شهید مظلوم که ۱۷ سال بیشتر نداشته و برای صندلی‌های که مسئولانی چون شما بر آن تکیه بزنند، خونشان جاری شد، برای مادر چشم انتظارش رخ نمایان کرد تا غریب و گمنامی او را مادر ببیند!

بارها از این رسانه غریب و گمنامی این سه شهید گمنام فریاد زده شد اما همچنان از کنار آن بی توجه گذشتید حال که شهید خود با نمایان کردن هویتش حرفها را می رساند، پس لطفا” خواهشا” تا قبل از آمدن مادر چشم انتظار شهید کاری کنید، شده شب و روز در آن محل باشید و کار کنید، خودی نشان دهید باشد که این کوتاهی ها بخشیده شود! و بعد تقاضای ماندگاری پیکر شهید را از خانواده وی داشته باشید.

حال با چه رویی از خانواده شهید دعوت می کنیم؟ در این ده سال که البته دیگر نمایندگان و مسئولان سابق هم در آن نقش داشتند، برای مزار این شهدای جاویدالاثر چه کردید ؟!

یادمان شهدای گمنام را اصلاح کنید ، بوسیدن دست پدر شهید و بال و پر شهید پیشکش!

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=139112
  • دیدگاه‌ها برای نماینده ای که از وضع اِلمان شهدای گمنام شهرش بی خبر است… بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.