• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

نمایش چهل سالگی انقلاب در ۴۰ تابلوی نقاشی

  • کد خبر : 22593
  • 02 مهر 1398 - 13:03
نمایش چهل سالگی انقلاب در ۴۰ تابلوی نقاشی

  به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از ۴۰ تابلوی نقاشی از جرقه انقلاب در حوزه علمیه تا پیروزی آن و دفاع مقدس به نمایش درآمد.   به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد و جمعی از رؤسای ادارات نمایشگاه تابلوهای نقاشی با موضوع چهل سالگی انقلاب و […]

 

به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از ۴۰ تابلوی نقاشی از جرقه انقلاب در حوزه علمیه تا پیروزی آن و دفاع مقدس به نمایش درآمد.

 

به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد و جمعی از رؤسای ادارات نمایشگاه تابلوهای نقاشی با موضوع چهل سالگی انقلاب و دفاع مقدس گشوده شد.

در این نمایشگاه چهل اثر تابلوی نقاشی روی بوم با هنرمندی کودکان و نوجوانان استان همدان ایجاد شده است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد در بازدید از این نمایشگاه، گفت: هنر زبان شیرین، گویا، شیوا و رسا برای به انتقال پبام به نسلی است که آن دوران را ندیده است.

حمزه عبدکوند با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور رشادت و فداکاری شهدا و جانبازانی است که از خون و جان و مال خود گذشتند، افزود: این نمایشگاه و تابلوهای هنرمندانه خوب می تواند تمام چهل سالگی انقلاب و فداکاری رزمندگان را به تصویر بکشد و به نسل امروز بفهماند.

در حاشیه این نمایشگاه تعداتدی از دانش آموزان در حال ساخت کارت پستال با موضوع دفاع مقدس بودند و یکی از دانش اموزان پسر نیز مقاله ای را در همین راستا برای حاضران خواند.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22593
  • دیدگاه‌ها برای نمایش چهل سالگی انقلاب در ۴۰ تابلوی نقاشی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.