• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

نمایشگاه گل و گیاه در همدان برگزار می شود

  • کد خبر : 24321
  • 10 مهر 1398 - 13:56
نمایشگاه گل و گیاه در همدان برگزار می شود

هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه هفته آینده در همدان برگزار می شود. به گزارش عصر همدان، هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه،گیاهان دارویی و ماهی های زینتی،هم زمان با دهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ مهر ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار خواهد شد. در این […]

هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه هفته آینده در همدان برگزار می شود.

به گزارش عصر همدان، هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه،گیاهان دارویی و ماهی های زینتی،هم زمان با دهمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ مهر ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه قرار است ۱۳۰ مشارکت کننده از استان های همدان، آذربایجان شرقی، قم، اصفهان،قزوین،خراسان رضوی،سمنان،تهران،البرز،قم و مرکزی در این نمایشگاه حضور یابند و در زمینه های گل و گیاه آپارتمانی،انواع کاکتوس، بنفشه آفریقایی، خاک، کود، سم و بذر،گیاهان دارویی،معماری سبز، تجهیزات گلخانه ای،،تکثیر و پرورش ماهیان زینتی به ارائه ی کالا و خدمات می پردازند.

همچنین واحدهای هدایا،کادو و یادگاری متنوعی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.محصولات این واحدها شامل:صنایع دستی، مجسمه،تابلوهای تزئینی و باکس های نوری،محصولات فرهنگی و آموزشی می شود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه با همکاری سازمان های مردم نهاد دوست دار محیط زیست برپا خواهد شد.در ایام برگزاری نمایشگاه،برنامه های متعدد آموزشی توسط این نهادها اجرا خواهد شد و در روز پایانی نیز غرفه های برتر که مشخصه های زیست محیطی را بهتر رعایت کرده باشند معرفی و هدایایی به آن ها تقدیم خواهد .
انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=24321
  • دیدگاه‌ها برای نمایشگاه گل و گیاه در همدان برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.