• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

نماز انسان را در مسیر حق پرورش داده و هدایت می کند/ مکلف شدن ۱۱۳ نفر از فرزندان کارکنان دستگاه قضایی استان همدان

  • کد خبر : 75675
  • 25 تیر 1399 - 21:27
نماز انسان را در مسیر حق پرورش داده و هدایت می کند/  مکلف شدن ۱۱۳ نفر از فرزندان کارکنان دستگاه قضایی استان همدان

حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند گفت: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال است و این فریضه الهی انسان را در مسیر حق پرورش داده و هدایت می کند. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان همدان ظهر امروز در آیین جشن تکلیف فرزندان دستگاه قضایی استان همدان، گفت: جشن […]

حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند گفت: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال است و این فریضه الهی انسان را در مسیر حق پرورش داده و هدایت می کند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان همدان ظهر امروز در آیین جشن تکلیف فرزندان دستگاه قضایی استان همدان، گفت: جشن تکلیف در حقیقت، جشنی برای شکرگزاری پسران و دختران نوجوان مسلمانی است که از آن روز مکلف به رعایت و انجام دستورات الهی می شوند و چه نعمتی بالاتر از حس بندگی خالصانه در برابر خداوند متعال.

وی با بیان اینکه یکی از تکالیف الهی که بعد از مکلف شدن بر هر مسلمانی واجب می شود، اقامه نماز است، اظهار کرد: نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند متعال است و این فریضه الهی انسان را در مسیر حق پرورش داده و هدایت می کند.

 قائم مقام رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: امروزاین نوجوانان مکلف همچون فرشتگان زمینی، جشنی برای تجلی خداپرستی خود برپا کرده اند.

حجت الاسلام احمدوند تصریح کرد: اگر هر انسان مکلفی از همان آغازین ساعات رسیدن به سن تکلیف در انجام دستورات و تکالیف الهی تلاش کند و بر این مهم همتی مضاعف گمارد، در زندگانی خود هیچ گاه اسیر هوای نفس نمی شود.

به گزارش عصر همدان؛ امروز  ۱۱۳ نفر از فرزندان قضات، کارکنان اداری دادگستری و شورای حل اختلاف استان همدان جشن تکلیف گرفتند و مکلف شدند.ناگفته نماند که این مراسم با توجه به شیوع کرونا به صورت نمادین و با حضور تعداد محدودی از این دختران و پسران نوجوان و با رعایت نکات بهداشتی برگزار و به آنان بسته های فرهنگی اهداء شد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75675
  • دیدگاه‌ها برای نماز انسان را در مسیر حق پرورش داده و هدایت می کند/ مکلف شدن ۱۱۳ نفر از فرزندان کارکنان دستگاه قضایی استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.