• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

نقش موثر ارگان‌های فرهنگی و ظرفیت خانواده در مبارزه با مواد مخدر

  • کد خبر : 65074
  • 22 اردیبهشت 1399 - 13:05
نقش موثر ارگان‌های فرهنگی و ظرفیت خانواده در مبارزه با مواد مخدر

مصطفی آزادبخت گفت: بهترین اقدام برای مبارزه با مواد مخدر، اقدام فرهنگی با محوریت ارگان‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت توسط خانواده‌ها است.   به گزارش عصر همدان؛ مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان  گفت: در سال جاری مبارزه با مواد مخدر را […]

مصطفی آزادبخت گفت: بهترین اقدام برای مبارزه با مواد مخدر، اقدام فرهنگی با محوریت ارگان‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت توسط خانواده‌ها است.

 

به گزارش عصر همدان؛ مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان  گفت: در سال جاری مبارزه با مواد مخدر را با قوت و قدرت اولیه پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه حیف است چهره زیبا و تاریخی همدان با معتادان متجاهر زشت نشان داده شود افزود: طرح یاریگران به عنوان یک سند می‌تواند ما را به اهداف‌مان خواهد رساند.

معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان تاکید کرد: بهترین اقدام برای مبارزه با مواد مخدر، اقدام فرهنگی با محوریت ارگان‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت توسط خانواده‌ها است.

وی به نقش موثر آموزش و پرورش در پیشگیری از اعتیاد پرداخت و گفت: آموزش و پرورش با تدوین برنامه کارشناسی شده می‌تواند نقش تاثیرگذاری در مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

آزادبخت در پایان تاکید کرد:  از ظرفیت هیئت‌های مذهبی و روحانیت برای مبارزه یا مواد مخدر استفاده شود‌.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=65074
  • دیدگاه‌ها برای نقش موثر ارگان‌های فرهنگی و ظرفیت خانواده در مبارزه با مواد مخدر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.