• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

نقش جامعه کارگری در تحقق شعار سال مهم است/ پیگیری مشکلات کارگران اولویت همه مسئولان‌

  • کد خبر : 182830
  • 09 اردیبهشت 1402 - 10:02
نقش جامعه کارگری در تحقق شعار سال مهم است/ پیگیری مشکلات کارگران اولویت همه مسئولان‌

نماینده نهاوند در مجلس با بیان اینکه حل مشکلات جامعه کارگری باید اولویت همه ما باشد، گفت: جامعه کارگری در خط مقدم تولید و نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند. به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی به مناسبت هفته کار و کارگر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دین مبین اسلام بر اهمیت کار […]

نماینده نهاوند در مجلس با بیان اینکه حل مشکلات جامعه کارگری باید اولویت همه ما باشد، گفت: جامعه کارگری در خط مقدم تولید و نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند.

به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی به مناسبت هفته کار و کارگر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دین مبین اسلام بر اهمیت کار کردن و تلاش در جامعه بسیار تاکید شده است.

وی اظهار داشت: بی شک فرهنگ کار و اهمیت آن در دین مبین اسلام دارای جایگاه ویژه ای است که ثمره اش توسعه‌ی اقتصادی و به طبع آن توسعه امنیت، تعالی اجتماعی و استقلال جامعه است.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: بدون جهد و تلاش این قشر عزیز و زحمت کش، استقلال و توسعه جامعه ممکن نخواهد بود.

وی ادامه داد: بی شک در کنار صاحبان علم و فناوری، چرخیدن چرخه اقتصاد و صنعت و تجارت لازمه اش حضور کارگران عزیز برای به ثمر رساندن آن می باشد.

شهبازی گفت: در هفته کار و کارگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری، به همت والای این قشر زحمتکش درود می فرستیم که با تلاش و از خودگذشتگی موجبات تعالی و شکوفایی اجتماعی را فراهم می نمایند.

وی ادامه داد: در سال جدید که به فرموده رهبر عزیز انقلاب به عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است نقش جامعه کارگری در تحقق این مهم و رونق تولید بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس اظهار داشت: با توجه به مطالبات این قشر عزیز، رفع مشکلات جامعه کارگری می تواند در تحقق شعار سال اثر بخش باشد.

شهبازی گفت: ما نیز در مجلس بر خود وظیفه می دانیم که نیازهای این عزیزان را همواره در اولویت قرار داده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: حقوق کارگران به عنوان کسانی که در خط مقدم تولید هستند بسیار با اهمیت است و حل مشکلات این عزیزان که مطالبه رهبر انقلاب نیز هست باید اولویت همه ما باشد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182830
  • دیدگاه‌ها برای نقش جامعه کارگری در تحقق شعار سال مهم است/ پیگیری مشکلات کارگران اولویت همه مسئولان‌ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.