• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

نقاط باقی مانده شهر همدان به مناسبت رحلت امام سیاه پوش می شود

  • کد خبر : 69175
  • 13 خرداد 1399 - 13:22
نقاط باقی مانده شهر همدان به مناسبت رحلت امام سیاه پوش می شود

حسین خانجانی با بیان اینکه تا عصر امروز تمام نقاط باقی مانده تحت نظر شهرداری همدان سیاه پوش شود گفت: امسال آن چیزی که در حوزه شهرداری باید صورت می گرفت، با یک ضریب افزایش ۲۰درصدی انجام شده است. حسین خانجانی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار […]

حسین خانجانی با بیان اینکه تا عصر امروز تمام نقاط باقی مانده تحت نظر شهرداری همدان سیاه پوش شود گفت: امسال آن چیزی که در حوزه شهرداری باید صورت می گرفت، با یک ضریب افزایش ۲۰درصدی انجام شده است.

حسین خانجانی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص فضا سازی شهر برای رحلت امام خمینی ره گفت: فضاسازی سازی شهر برای رحلت امام خمینی (ره) جزء برنامه های همیشگی ما است و سعی می کنیم تمام فضای شهری که در اختیار شهرداری است سیاه پوش کنیم.

وی با بیان اینکه امسال حدود ۱۰ هزار متر ریسه به تعداد ریسه های شهرداری اضافه کردیم، افزود: بیش از ۳۰ هزار متر هم قبلا داشتیم که در ایام محرم و صفر استفاده می شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اظهار کرد: یک تعدادی از این ریسه ها در تمام سطح شهر در روگذرها در حال نصب و برخی هم نصب شده است.

وی عنوان کرد: پرجم های سیاه هم  وسط بلوارها توسط روابط عمومی ها در ۴ منطقه شهرداری نصب می شود.

خانجانی با بیان اینکه جایی از شهر سفیدی به چشم نخواهد خورد، گفت: در رو گذرها پایه پرچم های بلند همه تعویض و دور میادین هم سیاه پوش می شود.

وی اضافه کرد: حدود چند صد متر هم بنر چاپ شده که روی بیلبوردها و پل های عابر پیاده در سطح شهر نصب خواهد شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با بیان اینکه تا عصر امروز تمام نقاط باقی مانده تحت نظر شهرداری همدان سیاه پوش می شود گفت: امسال آن چیزی که در حوزه شهرداری باید انجام می شد با یک ضریب افزایش ۲۰درصدی انجام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=69175
  • دیدگاه‌ها برای نقاط باقی مانده شهر همدان به مناسبت رحلت امام سیاه پوش می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.