• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

نصب صندوق پیشنهادات و انتقادات به دادستان در اسدآباد/کنارگذر مطالبه جدی است

  • کد خبر : 27744
  • 01 آبان 1398 - 8:29
نصب صندوق پیشنهادات و انتقادات به دادستان در اسدآباد/کنارگذر مطالبه جدی است

دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد از نصب صندوق‌های پیشنهاد و انتقادات در دو مسیر مسجد جامع و میدان امام(ره) این شهر خبر داد. علیرضا سلطانی‌متهور، دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: به منظور ارتباط بیشتر دستگاه قضایی با مردم و در راستای حل مشکل شهرستان دو صندوق پیشنهادات […]

دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد از نصب صندوق‌های پیشنهاد و انتقادات در دو مسیر مسجد جامع و میدان امام(ره) این شهر خبر داد.

علیرضا سلطانی‌متهور، دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: به منظور ارتباط بیشتر دستگاه قضایی با مردم و در راستای حل مشکل شهرستان دو صندوق پیشنهادات و انتقادات در سطح شهر نصب می‌شود.

وی افزود: این صندوق‌ها در مسیر مسجد جامع و میدان امام(ره) شهر اسدآباد نصب خواهد شد و مردم می توانند درخواستهای خود را به دادستان اعلام کنند.

دادستان شهرستان اسدآباد گفت: همه سعی ما براین است که امنیت و آرامش بیشتری را در سطح شهر ایجاد کنیم و این امر نیازمند همراهی و کمک مردم است.

وی بااشاره به راه اندازی پزشکی قانونی در اسدآباد، گفت: در حال حاضر پزشک قانونی در این شهر در ساعات اداری فعالیت می کند که این پزشک در بعدازظهرها نیز در مطب خود مشغول است و مردم میتوانند به مطب وی مراجعه کنند.

سلطانی‌متهور با انتقاد از عدم تکمیل کنارگذر اسدآباد تصریح کرد: این پروژه قرار بود که در اربعین امسال تکمیل و راه‌اندازی شود و تردد در آن مسیر انجام گیرد که متاسفانه علبی رغم تأکیدات این امر صورت نگرفت.

وی تکمیل پروژه کنارگذر اسدآباد را یک مطالبه جدی خواند و بر راه اندازی آن تأکید کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27744
  • دیدگاه‌ها برای نصب صندوق پیشنهادات و انتقادات به دادستان در اسدآباد/کنارگذر مطالبه جدی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.