• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
فرماندار نهاوند:

نصب دوربین‌های پلاک خوان از اولویت‌های شهرستان است

  • کد خبر : 206966
  • 22 آذر 1402 - 7:45
نصب دوربین‌های پلاک خوان از اولویت‌های شهرستان است
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با نصب دوربین در سطح شهرستان ترافیک کمتر خواهد شد و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت در همین راستا نصب دوربین‌های پلاک خوان از اولویت‌های شهرستان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، ضرغام احمدوند در جلسهٔ شورای ترافیک شهرستان در سالن شهدای فرمانداری گفت: بحث ترافیک بحث آرامش مردم است و برگزاری جلسات شورای ترافیک جهت برطرف شدن چالش‌های ترافیکی شهرستان و دغدغهٔ اصلی ما این است که مصوبات این جلسات بررسی‌شده و به‌صورت کارگاهی و کارشناسی شده مصوب شوند.

وی افزود: شاید زیرساخت‌های ما مشکلاتی داشته باشد اما درصدد برطرف کردن این مشکلات هستیم و با طرف شدن این زیرساخت‌ها معضل ترافیک شهرستان هم برطرف خواهد شد.

احمدوند تصریح کرد: تأکیدداریم که شورای ترافیک شهرستان خروجی مثبت داشته باشد و در مورد موضوعات مطرح‌شده به‌صورت کارشناسی شده تصمیم‌گیری شود.
فرماندار نهاوند گفت: در کنار پلیس راهور، شهرداری و دیگر نهادها همت و تلاش کنند تا معضل ترافیک شهرستان برطرف شود.
احمدوند با اشاره به اینکه آمار تصادفات روند کاهشی داشته بیان داشت: کارهای خوبی در بحث جداسازی جاده‌ها انجام‌شده که باعث تصادفات بسیار زیادی می‌شدند اما امروز باعث کاهش تصادفات شده‌اند و اگر کاری انجام می‌شود باید برای آسایش مردم باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نهاوند سومین شهر بزرگ استان است، گفت: با توجه به این موضوع باید دقت نظر بیشتری بر روی مسائل و مشکلات علی‌الخصوص ترافیک شهرستان داشته باشیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه متأسفانه دوربین‌های سطح شهر بسیار کم است، اظهار داشت: با نصب دوربین در سطح شهرستان ترافیک کمتر خواهد شد و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت و این دوربین‌ها باید به‌صورت کارشناسی شده، علمی و کاربردی نصب شوند و نصب دوربین‌های پلاک خوان از اولویت‌های شهرستان است.

وی خطاب به شهرداری و پلیس راهور عنوان کرد: شهرداری و پلیس راهور طرحی برای معضل ترافیک خیابان حافظ در نظر بگیرند و با جدیت بیشتری ترافیک این منطقه را بررسی و برطرف کنند.

احمدوند گفت: زیبندهٔ شهر تاریخی نهاوند نیست مسافرانی که از کمربندهای شهر تردد می‌کنند با چهره‌ای زشت از شهر روبرو شوند.

فرماندار نهاوند در خاتمه با اشاره به مصوبهٔ شورای ترافیک شهرستان نهاوند اظهار داشت: بر اساس مصوبهٔ شورای ترافیک شهرستان با کامیون داران و وسایل نقلیهٔ سنگین که غیر از ساعت اعلامی در سطح شهر اقدام به تخلیهٔ بار کنند برخورد قانونی شده و وسیلهٔ نقلیهٔ فوق‌الذکر توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

طبق مصوبهٔ شورای ترافیک شهرستان نهاوند؛ توقف وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر و تخلیهٔ بار کامیون‌های حمل بار در غیر از ساعات اعلامی ممنوع بوده و وسیله نقلیهٔ فوق‌الذکر توقیف و به پارکینگ هدایت خواهد شد.

کامیون‌های حمل بار صبح‌ها تا ساعت ۹ صبح و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ می‌توانند اقدام به تخلیهٔ بار کنند و در غیر این صورت وسیلهٔ نقلیه توقیف و به پارکینگ هدایت خواهد شد.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206966
  • دیدگاه‌ها برای نصب دوربین‌های پلاک خوان از اولویت‌های شهرستان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.