• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان+تصاویر

  • کد خبر : 101938
  • 12 بهمن 1399 - 20:56
نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان+تصاویر

به مناسبت آغاز دهه فجر، نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در صداسیمای مرکز همدان برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ نشست خبری با حضور حجت‌الاسلام فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، دهقان نیری، رئیس صدا و سیما مرکز همدان و جواد بیات، دبیر ستاد برگزاری دهه فجر سازمان تبلیغات […]

به مناسبت آغاز دهه فجر، نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در صداسیمای مرکز همدان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ نشست خبری با حضور حجت‌الاسلام فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، دهقان نیری، رئیس صدا و سیما مرکز همدان و جواد بیات، دبیر ستاد برگزاری دهه فجر سازمان تبلیغات اسلامی همدان و اصحاب رسانه در مرکز صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام فاضلیان از برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر و نام گذاری روزهای این دهه خبر داد.

وی در ادامه گفت: جشن دهه فجر امسال با توجه به وجود ویروس کرونا متفاوت از هر سال و به صورت پخش زنده از گیرنده های تلوزیون و رادیو برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری رژه موتوری، دوچرخه سواری و اتوموبیل های شخصی در روز دهه فجر خبرداد و گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بدون حضور مردم و در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار می‌شود.

دهقان نیری، رئیس صدا و سیمای مرکز همدان نیز در این نشست خبری با معرفی عناوین برنامه های متنوع و زیبا در طی ایام دهه فجر بیان کرد: برای دهه فجر امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا برنامه های متفاوتی تدارک دیده ایم.

وی در ادامه از برنامه افزایش اگاهی و اقناع نسل جوان نسبت به ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای حضور گسترده تر مردم در صحنه های مختلف انقلاب از جمله انتخابات توسط صدا و سیما خبر داد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=101938
  • دیدگاه‌ها برای نشست خبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.