• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

نخستین نسخه سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملایر بزودی منتشر می شود

  • کد خبر : 173122
  • 30 آذر 1401 - 6:44
نخستین نسخه سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملایر بزودی منتشر می شود

فرماندار ملایر گفت: نخستین نسخه سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ملایر به زودی منتشر می شود و این سند فرصت های سرمایه‌گذاری ملایر را از طرح های مشاغل خانگی تا مگاه پروژه‌ها را معرفی می کند و مردم و سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن استفاده کنند. به گزارش ملایری‌ها؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در کارگروه اشتغال و […]

فرماندار ملایر گفت: نخستین نسخه سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ملایر به زودی منتشر می شود و این سند فرصت های سرمایه‌گذاری ملایر را از طرح های مشاغل خانگی تا مگاه پروژه‌ها را معرفی می کند و مردم و سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن استفاده کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در کارگروه اشتغال و توسعه شهرستان ملایر با اشاره به مهم‌ترین شاخص ها و ظرفیت های شهرستان ملایر اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد صادرات استان مربوط به ملایر است که حاصل دسترنج تولید کنندگان ملایری است.

وی افزود: ملایر در دو محصول انگور و منبت دارای نشان ثبت جهانی است و امروز هنر صنعت مبلمان منبت در دنیا اسم ملایر شناخته می شود.

فرماندار ملایر انگور و کشمش، مبل و منبت، خیاطی، صنایع معدنی و صنایع راهبردی از جمله محصولات شرکت بافتینه بافتسان، تولید شمش منیزیم را از ظرفیت های ویژه شهرستان ملایر برشمرد و گفت: ملایر دارای بزرگترین شبکه جاده استان ، دسترسی به راه آهن سراسری، معادن سرشار و قطب فروسیلیس کشور است و به لحاظ فرهنگی و زیر ساختی مهیای یک پیشرفت بزرگ است.

وی یکی از اشکالات مهم در بخش تولیدی در شهرستان را غفلت از ظرفیت و فرهنگ تعاون دانست و بیان کرد: ۱۲۷ تعاونی در شهرستان فعالیت دارند اما آنگونه که شایسته است از جامعیت و فعالیت لازم برخوردار نیستند.

اسماعیلی وجود یکی تعاونی قدرتمند را از نیازهای شهرتسان دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های ویژه شهرستان ملایر توانایی ایجاد تعاونی های برتر در بخش های مختلف را دارد.

وی با بیان اینکه باید در حوزه بازاریابی و برند سازی در کنار توجه به بخش تعاونی اقدامات ویژه انجام داد، تصریح کرد: حوزه پشم ریسندگی، فرش، قنوات و تولید ماهی تنها گوشه ای از ظرفیت های موجود ملایر است که میتوان ثروت آفرین های چند هزار میلیاردی انجام داد.

فرماندار ملایر احیای منطقه ویژه اقتصادی را یکی از اقدامات موثر در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان بخصوص در حوزه مبل و منبت و کشمش دانست و گفت: در صورت احیای منطقه ویژه که با حضور چند سرمایه گذار در شهرستان دنبال می شود در مراحل نهایی است می توان تحول ویژه در ملایر ایجاد کرد.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده در حوزه بانک ها و ارائه تسهیلات بیان کرد: شبکه بانکی در کشور بخه همراه همراه دستگاه های اجرایی جلو نیامده است و عمده طرح‌ها در بانکها معطل شده سرمایه گذاری و کارآفرینی با مشکل دریافت تسهیلات رو به رو می شوند.

اسماعیلی با اشاره به انتشار نخستین نسخه سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ملایر بیان کرد: این سند فرصت های سرمایه‌گذاری ملایر از طرح های مشاغل خانگی تا مگاه پروژه‌ها را معرفی می کند و مردم و سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=173122
  • دیدگاه‌ها برای نخستین نسخه سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری ملایر بزودی منتشر می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.