• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

نتیجه بررسی ثبت جهانی مبل و منبت ملایر ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود

  • کد خبر : 38768
  • 03 دی 1398 - 10:09
نتیجه بررسی ثبت جهانی مبل و منبت ملایر ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود

غاده هیجاوی با اشاره به نقش جامعه و حمایت‌های دولت از نقاط مثبت دیده‌ شده در سفر به شهرستان ملایر، گفت: نتیجه  بررسی‌ها در جهت ثبت جهانی مبل و منبت ملایر تا دو  هفته آینده مشخص و اعلام می‌شود. به گزارش عصر همدان، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی شامگاه دوشنبه در  پایان […]

غاده هیجاوی با اشاره به نقش جامعه و حمایت‌های دولت از نقاط مثبت دیده‌ شده در سفر به شهرستان ملایر، گفت: نتیجه  بررسی‌ها در جهت ثبت جهانی مبل و منبت ملایر تا دو  هفته آینده مشخص و اعلام می‌شود.

به گزارش عصر همدان، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی شامگاه دوشنبه در  پایان سفر یک‌ روزه به شهرستان ملایر و در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته در این سفر، اظهار کرد: بازدیدها از مراکز آموزشی و دانشگاهی بسیار ارزشمند بود و اطلاعات خوبی برای درج گزارش به دست آوردیم.

وی به روند اعلام نظر نهایی درباره ثبت جهانی مبل و منبت ملایر اشاره کرد و گفت: گزارش خود را طی دو روز آینده تحویل رئیس شورای صنایع‌ دستی جهانی خواهم داد.

هیجاوی بیان کرد: رئیس شورای صنایع‌ دستی جهانی نیز پس از بررسی و مطالعه گزارش‌های ارائه شده به منظور اظهار نظر روسای قاره‌های مختلف گزارش‌ها را به آنها ارائه خواهد کرد.

وی با اشاره به زمان تقریبی مورد نیاز برای اظهار نظر نهایی در این خصوص، افزود: نتیجه این بررسی‌ها تا دو  هفته آینده مشخص و نتیجه اعلام می‌شود.

رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی تصریح کرد: از آنچه که در این سفر دیدیم بسیار خرسندیم که نقش جامعه و حمایت‌های دولت از نقاط مثبت دیده‌ شده در این سفر آشکار بود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38768
  • دیدگاه‌ها برای نتیجه بررسی ثبت جهانی مبل و منبت ملایر ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.