• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
1

نام شهید گمنام شناسایی شده در اسدآباد در فضای مجازی تکذیب شد/ خبر شناسایی شهید گمنام اسدآباد به خانواده وی داده نشده

  • کد خبر : 138711
  • 25 آذر 1400 - 9:36
نام شهید گمنام شناسایی شده در اسدآباد در فضای مجازی تکذیب شد/ خبر شناسایی شهید گمنام اسدآباد به خانواده وی داده نشده

سرهنگ پاسدار بهرام دوست‌پرست، از به تعویق افتادن خبر شناسایی هویت یک گمنام به خانواده شهید خبر داد و اظهار کرد: هنوز خبر شناسایی هویت شهید گمنام اسدآباد به اطلاع خانواده وی نرسیده است. سرهنگ پاسدار بهرام دوست‌ پرست، نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از به تعویق افتادن […]

سرهنگ پاسدار بهرام دوست‌پرست، از به تعویق افتادن خبر شناسایی هویت یک گمنام به خانواده شهید خبر داد و اظهار کرد: هنوز خبر شناسایی هویت شهید گمنام اسدآباد به اطلاع خانواده وی نرسیده است.

سرهنگ پاسدار بهرام دوست‌ پرست، نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از به تعویق افتادن اطلاع رسانی به خانواده شهید خبر داد و اظهار کرد: هنوز خبر شناسایی هویت شهید گمنام اسدآباد به اطلاع خانواده وی نرسیده است.

وی گفت: باتوجه به کسالت مادر شهید خبر اعلام شناسایی شهیدشان به تعویق افتاده است، البته سرکشی از خانواده شهید امروز انجام شده که با خبر شدند مادر شهید کسالت دارد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین در همدان با تکذیب نام شهید منتشر شده در فضای مجازی، تأکید کرد: تا زمانی که مادر شهید از شناسایی فرزند شهیدش مطلع نشود، نام وی منتشر نخواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=138711
  • دیدگاه‌ها برای نام شهید گمنام شناسایی شده در اسدآباد در فضای مجازی تکذیب شد/ خبر شناسایی شهید گمنام اسدآباد به خانواده وی داده نشده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.