• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

نام سردار قاآنی لرزه‌ای دوباره به جان آمریکایی‌ها انداخت/شهادت سردار سلیمانی اتحاد و وحدت را بیشتر کرد

  • کد خبر : 41446
  • 15 دی 1398 - 19:28
نام سردار قاآنی لرزه‌ای دوباره به جان آمریکایی‌ها انداخت/شهادت سردار سلیمانی اتحاد و وحدت را بیشتر کرد

سردار فرجی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی اتحاد و وحدت را بیشتر کرد، گفت: نام سردار قاآنی لرزه‌ای دوباره به جان آمریکایی‌ها انداخت. جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهزاده حسین (ع) با بیان اینکه اطاعت پذیری و ولایت مداری بارزترین خصوصیت […]

سردار فرجی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی اتحاد و وحدت را بیشتر کرد، گفت: نام سردار قاآنی لرزه‌ای دوباره به جان آمریکایی‌ها انداخت.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهزاده حسین (ع) با بیان اینکه اطاعت پذیری و ولایت مداری بارزترین خصوصیت سردار سلیمانی بود، اظهار کرد: بسیاری از مسئولان دم از تبعیت از ولایت فقیه می زنند اما کسی که مطابق با حاج قاسم سلیمانی باشد، پیدا نمی کنیم.

وی در ادامه گفت: اطاعت پذیر بودن در داخل کشور مهم نیست آنجا مهم است که نزدیک مرز اسرائیل اعلام کنند ما سرباز ولایت هستیم.

سردار فرجی با تأکید بر اینکه کمترین انتظار سردار سلیمانی از من و شما این است که پشتیبان ولایت باشیم، بیان کرد: اگر آسیبی به ولایت برسد چیزی از اسلام باقی نمی ماند و اگر هم باقی بماند مثل اسلام ترکیه، عربستان و امارات است.

وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم اهواز از شهدای مقاومت، افزود: سردار سلیمانی تمام عمرش پر برکت بود و با شهادتش نیز اتحاد و وحدت را بیشتر کرد و انرژی دوباره ای به مردم داد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به انتساب سردار قاآنی به فرماندهی سپاه قدس، تصریح کرد: نام سردار قاآنی لرزه‌ای دوباره به جان آمریکایی‌ها انداخت.

وی در پایان یادآور شد: ارادت سردارسلیمانی به فرزندان شهدای مدافع حرم بی نظیر بود و در مقابل فرزند شهید مدافع حرم خضوع و خشوع فراوانی داشت.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41446
  • دیدگاه‌ها برای نام سردار قاآنی لرزه‌ای دوباره به جان آمریکایی‌ها انداخت/شهادت سردار سلیمانی اتحاد و وحدت را بیشتر کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.