• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
فرمانده سپاه استان همدان:

مکتب شهید سلیمانی آموزنده است

  • کد خبر : 208524
  • 14 دی 1402 - 8:33
مکتب شهید سلیمانی آموزنده است
فرمانده سپاه استان همدان گفت: همه زندگی شهید سلیمانی در جهاد و حماسه سازی سپری شد و این رشادت‌ها و مکتب ایشان برای همه ما درس‌آموز است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» سردار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در جمع مردم نهاوند در آستان مطهر شاهزاده محمد (ع) این شهرستان گفت: شهید سلیمانی محبوب قلوب مردم و فرمانده ای شجاع و باایمان و مخلص بود و همه عمر بابرکتشان در جهاد گذشت.
وی اظهار داشت: شهید سلیمانی با اخلاص زیاد و با کمک رزمندگان محور مقاومت باعث شد تا امروز دشمن به ذلت بیفتد و مقاومت دست برتر را داشته باشد.
مجیدی عنوان کرد: حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و بعدازآن همواره جلودار بود و هر جا خطری داشت ایشان پیش‌قدم می‌شد و خصوصیات اخلاقی و مردمی بودن شهید سلیمانی و دشمن‌شناسی ایشان بسیار زبانزد بود.
فرمانده سپاه استان همدان افزود: راه و روش زندگی سردار دل‌ها و مکتب شهید سلیمانی برای همه آموزنده و درس‌آموز است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مقاومت فلسطین اشاره کرد و بیان کرد: صهیونیست‌ها چندین دهه است که علیه ملت مظلوم فلسطین دست به جنایت می‌زنند و عملیات طوفان الاقصی پاسخی به این جنایات بود.
مجیدی اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار نفر کودک و زن و افراد بی‌گناه در غزه به شهادت رسیدند و صهیونیست‌ها در این منطقه جنایت جنگی انجام دادند و رزمندگان حماس درسی فراموش‌نشدنی در این عملیات بزرگ به آن‌ها دادند.
فرمانده سپاه استان همدان افزود: ضربات سختی بر پیکره رژیم کودک کش صهیونیستی واردشده و آمریکای جنایتکار نیز مستقیماً وارد جنگ شده و از صهیونیست‌ها پشتیبانی کردند و اعلام کردند که می‌خواهند حماس را از بین ببرند ولی حدود ۳ ماه است که کاری از پیش نبرده‌اند و مقاومت دست بالا را دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات گفت: مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات مهم‌ترین مواردی است که توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی اعلام شد که ما وظیفه‌داریم در این راستا حرکت کنیم.
مجیدی عنوان کرد: وظیفه و رسالتی بزرگ بر گردن همه ما است و باید با تبیین زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم؛ چون حضور پرشور موجب وحدت و انسجام می‌شود و قدرت ملی ایجاد و موجب امنیت در کشور می‌شود.
فرمانده سپاه استان همدان گفت: مشارکت قوی امنیت ساز و زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه در عرصه‌های مختلف است و باید به این موردتوجه کنیم.
وی ادامه داد: دشمن تمام توان را گذاشته که حتی یک نفر را هم که می‌تواند با شگردهای مختلف از رأی دادن مأیوس کند.
مجیدی اظهار داشت: امروز رسالت مهمی داریم که مردم را بسیج کنیم و بازهم دشمنان را ناامید کنیم و برای این کار باید شبانه‌روز تلاش کنیم.
وی بیان کرد: جنگ رسانه‌ای دشمن با ایجاد شبهه و توطئه در اذهان نسل جوان سعی دارد ناامیدی را القا کند و با ترفندهای رسانه‌ای از مشارکت حداکثری مردم جلوگیری کند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208524
  • دیدگاه‌ها برای مکتب شهید سلیمانی آموزنده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.