• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تاکید کرد:

مولدسازی روستاهای همدان با اجرای طرح هر روستا ۱ دامداری

  • کد خبر : 208153
  • 05 دی 1402 - 16:51
مولدسازی روستاهای همدان با اجرای طرح هر روستا ۱ دامداری
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به طرح هر روستا یک دامداری در روستاهای استان، گفت: مولدسازی روستاها، ارتقای بهره‌وری و افزایش تولید با بهره‌گیری از منابع موجود روستایی شماری از مزایای این طرح است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، رضا بهراملو با اشاره به طرح کاربردی و تولیدمحور “هر روستا یک دامداری” در استان، اظهار کرد: با پیشنهاد سازمان جهاد کشاورزی استان این طرح ارائه و با تایید وزارت جهاد کشاورزی در دستور پیگیری و مطالعات اولیه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این طرح مولدسازی روستاهای استان مدنظر است، افزود: اجرای طرح “هر روستا یک دامداری” در راستای تامین گوشت مورد نیاز استان و کشور تاثیر بسزایی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، یادآور شد: ارتقای بهره‌وری و افزایش تولید با بهره‌گیری از منابع موجود روستایی شماری از مزیت‌های این طرح است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اشتغالزایی روستایی، مولدسازی، مهاجرت معکوس و استفاده بهینه از منابع از مزایای دیگر این طرح محسوب می‌شود.

بهراملو با تاکید بر استقبال معاون وزیر تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی‌، تصریح کرد: استان همدان پایلوت اجرای این طرح در نظر گرفته شده از همین رو با هماهنگی دستگاه‌های تابعه و ذیربط جلسات کارشناسی و مطالعاتی در چند نوبت برگزار شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه کار را منوط به سیر مطالعاتی این طرح دانست و گفت: اجرای کارشناسی این طرح با قوت در حال پیگیری است.

انتهای خبر/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208153
  • دیدگاه‌ها برای مولدسازی روستاهای همدان با اجرای طرح هر روستا ۱ دامداری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.